Kelimeler yokolurdu dilinden Yeni gelişmiştı ruhu... Sevmeyi bilmezdi besbelli... Ağaç yapraklarının ulu hışırtılarında Belli bir çiçek sayısını buldu mu gözleri Rengarenk kokuyla kaplanırdı Evet bir zamanlar benimdi, şimdi anılarımda Kimbilir... Hala kahve kokan sabahlarını arıyordur belki Şiir içerikli öpüşken saçlarında... Ve baktığında bataklığa düşüş bir sevda anısında...
Sevmeyi bilmezdi hiç... Hiç... Bilse terkedip gider miydi hıçkırıklar arasında Yeşil yeşil umutlarını almalıydı bilhassa... Ve sigarayla bırakmalıydı sadece şiiri Ve bir dubleyle... Beni...
Ey Saman Sarısı... Ey Hülya Mavisi... Ey sözcüklerin daha yakmadığı dudaklarına konan kız pembesi... Hey! Sana diyorum... Sana!... Gün gelecek... (adım gibi biliyorum... ) O aşk misali keskin kirpiklerinin avucunda Ağırlaşınca gözyaşların Ve elbet düşeceğinde Düşecek damlalar kadar Hep beni hatırlayacaksın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saman Sarısı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saman Sarısı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmeyi bilmezdi hiç... Hiç... Bilse terkedip gider miydi hıçkırıklar arasında Yeşil yeşil umutlarını almalıydı bilhassa... Ve sigarayla bırakmalıydı sadece şiiri Ve bir dubleyle... Beni...
yüreğine sağlık kalemin daim olsun güzeldi saygılar.
Her kelimesi insanı sarıp kendi duygu akıntısında sürükleyip götürüyor Her rengi içinde barındıran içli bir sela gibiydi şiir Kelimeleri ölümsüzleştiren bir yürekten düşen bir seslenişti şiir Hissettirdiklerine yorum yapmak imkansız Götürdüğü yere gitmek en güzeli Yürekten kutluyorum
gür sesini sarı saçların esintisi
çığlığımın sensiz namelerinde.
hüzün veren bir geçmişten
yankılanan kederli bir sesi
bugünde şiir olmuş yankılanır
hoş bir seda.
Tebrikler Eftelya
saygımla
Ahmet KARA tarafından 12/2/2018 5:03:51 PM zamanında düzenlenmiştir.