Orman gözlerinden ağaçlar akarken İki ekmek payı kadardı sevdası Kalbinde rengarenkler uçuşurken Yalnızlığa çekmek vardı En katı dilinden yumuşak bir gül kokusu Ve sevdalanışları yansıtan bir gülücükle Karlar çilenirken, dudağımdaki kar tanesinden öperdin Severdin Bilirdim...
Kitap kokardı fi çağının sevdaları Söyle orman gözlüm, sen hangi perinin bam telisin?...
Aklımın sıyrılmış dalgalarında mutluluğun ciritlerini atardın Öylesine vurgun bir dokunuşla Tenimde titreyiş vardı Nefesime sen yazarken Ben bir kadeh daha şiir alırdım senden...
Kırık bir kalem kadar sağlam kalbimden geriye kalansa Avuç avuç gözlerden akan gül suyu iken Ey deli gözlüm... Tüm renkleri nasıl aşık ettlin kendine?.. Ki ben bile dudaklarım yarı sen aralık bakakaldım öylece?...
Orman gözlüm Bırak tan zamanında şafaklar kadar mucizeyken içimde Ömür nefesinde saklayıp çok seveyim seni...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kızıl Dudaklı Şiirler - Orman Gözlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kızıl Dudaklı Şiirler - Orman Gözlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söyle orman gözlüm Sen hangi perinin bam telisin...
kanat çırpmış içindeki tüm melodiler yine Akdeniz kokusunu senle içime çekmeyi seviyorum gülüm... Hani şu parantez içindeki var ya... O yüzden titriyor hala parmaklarım ve ürkerek geliyorum her defasında sayfana