Yıllar geçiyor... Yıllar geçiyor ve kalp nasır bağlıyor artık... Filizlenmek istenen her düşünce kendini ölüme bırakıyor... Yorguncana artık kelimelerim Ve acılarla dolu... Sadece bakışlar var Yarım gülüşler... Umutlar, umut ah böylesi bir diyarda...
Söylemek istediklerimi söyleyemem sonsuza kadar... Çünkü gurbet kuşusun artık... Naif bir ruhun, vicdanlı bir kalbin Ve buğulu gözlerin peşinden sürüklendim... Taş olmuş her kabuğumdan kardelenler fırladı... Ellerinden çağlayan gibi şiir akar, Yüz sürmek isterdim son kez Son kez kokusunu hapsetmek, iyiliğin ve güzelliklerin...
Ah sezenler olmuş, Eftelya deyişlerinde... Ben sezdim, ben duydum ve ben gülümsedim yarım ağız... Halbuki ne çok söylenecekler vardı, birikmiş aramızdaki yarım mesafe köprüsünden...
Nasıl geçecek keşkelerin acısı? Bir keşke daha biriksin istemiyorum Dimağımda... Gecelerim uykusuz, geceler acımasız... Sen ise bir sevda türküsüsün, elbet diyerek, oysa bir umuttu diyerek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sezenler Olmuş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sezenler Olmuş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü şiirlerini özlüyorum Sinem kızımım. Seyrek de olsa paylaştıklarını okuyorum. İçim buruluyor Gözlerim yaşarıyor. Boğazım oluyor düğüm. Soruyorum kendi kendime Neden böyle hüzünlüyüm?
Seyrek de olsa paylaştıklarını okuyorum.
İçim buruluyor
Gözlerim yaşarıyor.
Boğazım oluyor düğüm.
Soruyorum kendi kendime
Neden böyle hüzünlüyüm?