Anne Saçlarım "kahpe"rengine döndü Gidip saflıkla kapasam ya üstünü Belki vardır masum bir renk Hani hayat kadınları bırakmış mıdır banada Biraz masum renklerden...
Anne düşlerim mutasyona uğrayan çiçekler gibi Tüm insanlığın döllerinden arınamamış Acının neşterinden...
Annem Acı ne kadar çok acı çekti...
------------------------------------
Anne Ne kadar yabani oldu ellerim Ne kadar yapmadıklarım varsa Sıra dayağına dizilmiş gibi hepsi Tüm hislerle kamçılarlar beni Metafizik düşlerimle sorgulayamıyorum Hepsi yakamozlarımı kaybettirmiş Acı çok acı çekiyor anne Gel al gözümdeki pembe gözyaşlarını...
Bakır kızılı renge dönmüş saçlarım Yani Kahperengi...
Hayat kadınlar alacalılar arasından Masumluk bırakmamış anne Onlar olsa sadece Devlette masumluk bırakmamış anne Anne ölüyoruz oluyorum kahperenklerle Ne olur tut yabani ellerimden...
Anne Korkuyorum Şifanın adını sayıklarken karanın çocukları Ve çöller hardal kokarken saçlarından Yağmurun Rahmetsel düşüşü akıtıyor kirlerimden beni Ey renkler söyleyin bana Hanginiz masum kaldınız aranızda...
Anne Ne olur...
Acı artık acı çekmesin...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bakır Kızılı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bakır Kızılı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acıların da acı çekmesi Çok ilginç bir düşünce... Onların ismi acı... zaten isminden çekiyor. Bir de fazladan acı çekmemeliler. Güzel bir düşünce. Kutluyorum Kızım.
sıgınagımız annelerimiz.ah eftelyam..renkler masum da ..renkleri kirletenler insanlar ne acı ki..güzel şirini kutlarken sevgilerimi yolladım can içime..ema
Anne Korkuyorum Şifanın adını sayıklarken karanın çocukları Ve çöller hardal kokarken saçlarından Yağmurun Rahmetsel düşüşü akıtıyor kirlerimden beni Ey renkler söyleyin bana Hanginiz masum kaldınız aranızda...