Bir kuş sabahı bu... Hasret bir serçe kanadında gözyaşı, Ana sesini bekleyen Karın boşluğunu aç bırakan sebeplerle, Yalnız ve biçare, Beklemekteyim hayatın seçimini... Ellerim ve ayaklarım Boş bir umudun pençesine yenik... Şiirler hastalıklı, Ve yorgun... -şiirin yorgunluğu nasıl görülür dü ki?... - Deli bir gün ışığı yarmış yürek ortasını... Kuşlar cilveli ve şen... Uçuşuyor cennetin en haz öpücüğüne...
Belki, Hülyalı bir mavi arzular Sevimli gökyüzü... Ciğerlerine dolması için cennetin...
Ama sanar ki insan bitecek içindeki acılar Boynundan da yakın Gürültü ve kavga Damarların içinde isyan Başkaldırıların en şahanesi idi misal İnadına sevişen mutluluk...
Ey ruh bölücü karanlığım Kırmızı bir şiir akar ağzının kenarına Tatlı bir günah bağlar saçlarını Başından tırnağına kadar şah kısrak Aşk eskimiş bir karalama Küfür kokar ağaçları Ve ölümüdür Amelleri yanlış yazılmış insanların...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rutubetli Bekleyiş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rutubetli Bekleyiş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sade bir dil, akıcı bir anlatım, vurgular yerli yerinde vurgulanmış, yürekten gelen seslenişti.... Alkışlıyorum sizi ve değerli çalışmanızı... Başarınız daim, kaleminiz tükenmez olsun.... Selam saygı sevgilerimle
Sır kitabının nüshası gibiydi şiir Naz ve niyaz bahçelerin goncasıydı şiir Her duygu yüreğinin ırmağından bu kadar mı güzel akar Bu kadar derin mi sarar insanı Yürekten kutluyorum İnsanı saran gecenin sessizliği kadar büyüleciydi şiir