(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEŞER ŞAŞAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEŞER ŞAŞAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba efendim. Şiirinizi okudum, çok güzel şeyler anlatmışsınız. Tebrik ediyorum.
Kadir Çetin amcam ile ilgili konuya da değinmeden geçemeyeceğim. Murat Beyi gereksiz yere savunmak da nerden çıktı anlamış değilim. Size mi düştü avukatlığı, kendi kalemi dili yok mu murat beyin. Ayrıca savuulacak konu nedir anlamış değilim. Bir insanı üzdünüz. Tebrik ederim. Hem de gereksiz yere. Murat Hocam siz böyle onu savundunuz diye size ödül mü verecek yoksa bir kalp kırdığınız için o da kırılacak mı?
Neyse. Benim de avukatlığım amcam için. Ama kalp kırmak yok biz de... Lütfen ön yargılardan uzak olalım. Ben amcamı seviyorum. ve onu sevmekten mutluyum...
Güzel şiirinizi beyeniyle okudum Halil bey... tebrikler... Ayrıca sayfamdaki günün şiiri olan "ormandaki kriz" adlı şiirime yazdığınız yorumuda... gerekli açıklamayı orada yaptım ama burada da bir iki şey yazmadan geçemeyeceğim... keşke birde bana sorsaydınız önce... önyargı size hiç yakışmamız... öğretmen yol gösteren, örnel olandır... O hocanın şiirini yeni okudum ve beğendim ama benimle birlikte Hilmi Yazgı bey'in (Hiç tanımam kendisini) yorumunuda okumanızı tavsiye ederim... Bakalım siz mutlumusunuz şimdi?
Serzeniş kabahat olsaydı bil ki; Kusursuz tek adem kalmazdı belki! Peygamber değil ki, melek değil ki; İnsan bildiğinden şaşıyor bazen!
Essiz bir bir kalem harukulade bir siir,tebrik ederim kalemizi ve bu dizeleri yazdiran yüreginizi,serzenis her zaman ilim irfandir bazilarimiza göre,bazen hatalari ilede sevebilmektir hosgörü ile bakabilmektir, sasirtanlardan eylemesin rabbim,sevgi ve saygilarimla..
Yaz! derken haksız olmadığımı görmek mutlu ediyor beni.. Yazmalısın sen hocam.. Yazmalısın ki "şiir" okuyabilelim.. Üslup içerik harika.. Ekledim seçtiklerime her şiiriniz gibi bunu da.. Selam ve saygılarımla..
Halil Hocam benim şiir Hocamdır benim için bu sitede en değerli insanlardan biridir .Yazdığı bu şiir gibi her şiiri onun eşssiz kalitesini gösterir saygılarımla...
Bahar seli gibi coşuyor bazen."
Duygusuz olmak da, duygularına hakim olamamak da felakettir ey usta şair.
Selamlar