(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜLÜ SEVDİ GÖNLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜLÜ SEVDİ GÖNLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Topluluğumuzun ölçü şekliyle yazılmış biraz fablla karışık bir çalışma. Elbette arkadaşlarımıza hedeflerimizi ve anlayışlarınmızı tam olarak ifade edememenin bazı sıkıntılarını yaşıyoruz.
ona hiç şüphem yok bu şiiri de biliyorum önceden bakmıştım.
Şiir de ölçü açısında bir kaç küçük dteay dışında öğrenmiş sayılırsınız aynı tekniği halk şiirindeki bildik hece sayısı eşitliği olan kalıplara uyarlayabilirsiniz.
sesler arasında da ses uyumlarına dikkat ederek özel bir ahenk ve ritim yaratabilirsiniz.
Yeni denemelerinizi bekliyorum. HER ŞEYİ TAM AÇIKLAMAK İSTİYORUZ AMA ARZU ETTİĞİMİZ ORTAMA
Değerli Hocam, Bu şiiri çok zaman önce, bir ay kadar önce yazmıştım. Yeni tarza uyarlayınca, kelimelerde biraz anlam kayması filan oldu. Fakat çok fazla zorlanmadım. Biçim ve teknik detayları iyice öğrenebilirsem, özleşimin hakkını da verebilecek yeterliliğe sahip olduğumu düşünüyorum, tabi enaniyet olarak algılanmazsa...
Hocam çok güzel grubumuz adına teşekkürler destekleriniz için sağolun .Şiirinizi daha önceden okumuş ve beğenmiştim.Fevkalade hoş bir eser diyecek sözüm yok.Saygılarımla...
Hakk'a aşık kurtulur billah"
Selamlar...