Ağır yenilgilerden toy çağıma taşınıp Şimdi eksik parçamı arıyorum Süveyda Bu güz gecelerinde vakitlere döşenip Sükûtumu tenhada sarıyorum Süveyda
Ruhumu meşgul eden her ne varsa dünyalık Yoldaş deyip gözüne bakmadan alık alık Yol geçmez şehirlere yakışmazken sevdalık Gam evine misafir varıyorum Süveyda
Yokluk serencamına safâ olan varlıkla Gurbeti mesken bilen cürmümde ağırlıkla Arz’a yaslı kızılı, Zühre’de sağırlıkla Akşamın ziyasına karıyorum Süveyda
Fırtınalı hayatta rüzgâr esmiyor masum Bir âh kaldı gönlümde söndü yanan tek bir mum Ümit neşet edecek ne varsa dile mahkum Ufkun ötelerine soruyorum Süveyda
Beklemek zor ifade...Kaybetmeden izanı Hangi kervan erbâbı geçebilmiş ummanı Âlemin batağını, aklımdaki alanı Âlemin sultanıyla yarıyorum Süveyda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Süveyda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Süveyda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek sesinize tebriklerimi sunuyorum… Anlamlı paylaşım olmuş… Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz... ..................................... Saygı ve selamlar..
Beklemek zor ifade...Kaybetmeden izanı Hangi kervan erbâbı geçebilmiş ummanı Âlemin batağını, aklımdaki alanı Âlemin sultanıyla yarıyorum Süveyda...
Süveyda bildiğim kadarıyla kalbin tam ortasındaki kara lekedir bir anlamı da sevdadır. Bu yüzdendir ki kara sevda denmektedir gerçek aşıklar için ve sen Nazom bunu şiirinde harika dile getirmişsin. Muhteşemdi... Yüreğine, emeğine sağlık canım. Sevgimle...
Duyguların harman olduğu,dağlarda meçhule esen rüzğarlarlarla,sonbaharla,yağmurlarıla ve çiçeklerinin kokusuyla özdeşleşen bir şiir ve şaire,nede güzel demiş "Ağır yenilgilerden toy çağıma taşınıp/Şimdi eksik parçamı arıyorum Süveyda/Bu güz gecelerinde vakitlere döşenip/Sükûtumu tenhada sarıyorum Süveyda" derken yürekleri yerinden oynatırcasına bir seslenişti.Tebrik ederim,kalemin hep yazsın.Selam ve saygılarımla..
bir kaç farklı kalemden Süveyda ya olan duyguları okumuştum. Sizden de süveydaya olan engin duygularınızı okumak doğrusu keyf verdi şiir yüreğimize. Kurgusu ve ifadesiyle çok güzel bir şiir okudum. Tebrik ediyor başarılar diliyorum.
Durmuyor nesneler, durmuyor zaman, hiçbir şey yerinde durmuyor... Dünün eksiği, hatası bile yerinde saymıyor, yaralar kapanıyor, acılar diniyor.. "Kalbin hassasiyeti", vicdanı huzursuz eden günah bile siliniyor zamanla!
Şiir de iyi anlatıyor hali pür melali... Tebrikler Nezahat Hanım.
Süveyda özel bir deyim.Özel bir söylem. Sanırım her şairin bir süveydası vardır. Benim de var SÜVEYDA şiirim. Sizin de olmuş güzel olmuş hem de.. İlgiyle okudum
Dosteli_ tarafından 11/7/2018 5:00:52 PM zamanında düzenlenmiştir.