Takılı kaldı zulamda gözleri Buyur buradan yak ...
Hiç kimseyi sevemezsin Kalırsa takılı Ne virgüldür, ne soru işareti? İmla kuralı bir tepkidir bu yara … Sanma közünde kalır sevgi Her rüzgâr sürükler Yeni kıvılcımlara gider gönlün ülkesi Adres sormaz, yol bilmez Düşe kalka, savrula yürürde …
Avuçlar kızılcık rengi Dizlerin çocukluk beresi Çatlar ellerinin her hücresi Çamur karar durmadan Yıkasan da kalır izi …
Gece ışık oyunlarında Laterna da seçilen bir Beyoğlu müziği Hüzün gırnatanın son sesi Deflerinde kütler yüreğin sesi Sonrası …
Tanıdık bir yüzdür Saçlarına sinen koku gibi Parçalanır sol yanının incesi Tamlamasız bir sözcüktür Tek heceli …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O üç noktalar arkasında ne anlatılmamışlıkları ne paylaşılmak istenip de paylaşılmamış söylenmek istenip de söylenememiş duyguları taşır.. Yüreğine sağlık sevgili dostum keyif verdi dizelerin sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
ogrenmem gereken cok sey var sanırım:)