Ve sabah oluyorsun, gün doğuyor, ben oluyorum Bilinmedik bir nefesle uyanıyorum Gözleri hiç görmemiş bakışlar gibi sunuyorum kendimi Tanıdık bir sesle konuşuyorum, dinliyorum, susuyorum Kıyısından düşüyorum sözlerimin, bir uçurum!
Hali hazır bir kurşun gibi yakıyorum sigaramı Yıldırıyor yıldırımca gürültüler, kızgın gökyüzü Düşmeye hazır yağmurlar gibi baştan aşağıya hepsi Ve şöyle sertçe bir rüzgar tutuyor ellerimi Tek bir cevapsızla sürükler miydi gözlerimi? Bilip anlayamadım ben, hiç tayfun olmadım ki.
Zamanla adımlar bin oluyor binlerce yolda Yürüyüşüm yavaşlıyor kalbimin zorlandığı anda İçime aktığında, hani gözlerimi her yaktığında, Gülüşüm değişiyor o caddenin ara sokağında Yeter miydi sanki ömür ,tüm zamanları geri almaya Ne cesaretti o, neydi öyle on kuruş arasında.
Güz tutuyor baharlar yok satıyor yapraklar Unuttum ben mevsimlerin üç hanesini Kırılgan ağaçlar, buz gibi soğuk havalar Gelip de gidiyor dili yasaklanmış hevesler Yüzüm hep bir telaşe benzer Kayıp bir şehir ve sınırda bir mülteci Milletler arası bir hain miydi?
Kimilerinin mutluluğu kimilerin kurtuluşu Doğrusu veya yanlışı bilinmezdi yokuşu Doğuşunda ölüm, kalbimizde bir koğuştu Mahkûmiyet zinciriyle bağlı hürriyet! Hepsi bir duruş ya da tek bir vuruş muydu Belki de cepteki son kurşundu… . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cepteki Kurşun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cepteki Kurşun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Beğendim... Gönüllere akan şiiri tebrik ederim… Şiir yaşamdır… Şiir hayattır… ...................................................Saygı ve selamlar..