Ve yıldırım gibi düşer kasımın ilk haftası Cam kırıklarıya gülüşüyor allı güneş ışıkları Bir hayat, bir savaş ve yolculuk yanıkları.
Kırılmış aynalarda unutulmuş dört duvarlar Gittikçe buz tutuyordu geçilesi zor yollarım Çöl kalan topraklarda kanlıca yaralı çiçekler var Her şey yarınsız bir gece uğuruna değil miydi sanki? Ya ben, çıldırmış şairlerin son kalemi! Uykulu muhabbet kuşlarına benzetiyordum kendimi Suskunluğum çok, yüzümde gülüşlerim yoktu Her şey soluk soluğa ayrılık kokuyordu.
Sen dur ben giderim diyenlerden biriydim belkide Biri işte, daha önce herkesle bir tuttuğun gece Şimdilerde her gün güneşle savaş halinde Oysa ben yağmurdan uzak ağlamaya başlamıştım bile Çektiğim içli bir nefesle sessizce gidenlere Hırslı bir yanım dokunuyordu kalbimle Ve güneş alçalıyor, rüzgar ol diyor gözlerime.
Son dumanına karışıp uzaklara savruluyorum Yanı başımda o çok yakındığım serzenişlerim Unut onu dediğim her gün yeniden uyanıyorum Ve yeniden kendime kendime savruluyorum Eski bir derdim vardı hani hep gitme derdi İçimi yakan en çok onlar değil miydi?
Kala kala kalmıştım dün kalınmış yalnızlığımla Bugün onunla bir demlik çayın dibine vuruyoruz Penceremde bir deniz manzarası, tablomda dağların Günah çıkarıyor kimsesizler, sessizler Bir merhabayla bir hoşça kal arasında gibiydiler.
Deniz dedim de şimdi aklıma geldi, mavi miydi? Unuttum renklerin binbir halini, belki bir gri Susmuştum oysa, siyahından hiç çıkamadım ki Bırakıyorum kendimi gecenin derin sessizliğine Hali hazır düşlerimde puslu gözlerimde Kuyuların kör ve dipsiz, dönülmez halindeyim.
Ve gönlüm gittikçe tay düştü ışıksızlığa Özgürce bıraktı kalbimi, yalnızım şimdi Geride bir içimlik sigara ve can kırıkları Militan sözlerle yağmur ıslatmıyor aklımı Ve ben unutmaya yemin ettim adını.
.
.
.
YOLCULUK YANIKLARI - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yolculuk Yanıkları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yolculuk Yanıkları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz anlamıyla anlatımıyla güzelce yerini bulmuş...
Kaleminize ve şiirinize sağlık...
………….………………. Saygı ve Selamlar..