(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Köhne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Köhne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerine yüreğine emeğine sağlık çok güzel bir şiir tebrikler kutlarım canı gönülden yüreğinizin sesi hiç susmasın daim olsun iyi geceler diliyorum saygılarımla...
Değerli dost, yalnızlık duyguları çok başkadır.. Tadan bilir. Yaşayan bilir. Dört duvar bir insan. Duacagın bir ses koklayacağın blr nefes arar insan. Çok güzel bir şiir olmuş şiiriniz. Tebrik ediyor yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Odasında ki yatağın yada alt tarafı sehpanın yerini bile değiştiremeyenlere inat, yaşadığım hayatı değiştirdim, kendimi değiştirdim hatalarımla, günahlarımla, sevaplarımla, gülücüklerimle ne çok yol aldım ben; ne çok yarım kaldım, ne çok büsbütün oldum! Turgut Uyar'ın da dediği gibi: "Ben tam kendime göreyim, ben tam dünyaya göreyim; ama sizin adınız ne? Benim dengemi bozmayınız". insanlara rağmen insanları inatla seviyorum, sevmek zorunda hissediyorum, çünkü sevgisizlikten ruhunuz ölüyor farkında değilsiniz! Sevgisizlikten sevilmenin keyfini yaşamayı akıl edemiyorsunuz! Ahh bir kere gerçekten sevseniz, ahh bir kere zincirinizi kırıp sevilmenin ve sevnenin hazzını yaşama şansı verseniz kendinize!
Fil burnu var ama kuş burnu yoktur aslen insan burnu gibi. Bir de arı burnu vardır konumuzdan dışarı.uzun lafın kısası, estetik bir şiir olmuş. Varsın öncesi kocaman olsun.
Unutmayalım ki fil uçamaz, kuş koşamaz. Beni böyle sevemez miydin diye bir şarkı olmalı bu satırların ardından.