uyu bebek uyu bir akıl tutulmasına bırak kendini uyursan, unutacaksın acıyı ve zulmü gözlerinin gölünü kurutacaksın düşlerinin yolculuğunda
yaşamın hesaba, kitaba gelmezliği bu karayel
daha başında bir düğüne gider gibi hazırlanma ölüme
sil dünlerini düşlerinle göğün maviliği, çimenin yeşili ile bir deniz şıkırtısı eşlik etsin ninnine yaşadıkların kadar değildir hayat uyu bebek uyu uyu bebek uyu...
Hâdiye Kaptan (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyu bebek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyu bebek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkesi bir kalıba sokmak isteyen, benim seveceğimi seveceksin, benim duymak istediğimi söyleyeceksin diyen sözde üstün akıl sahipleri, gelişmesini tamamlayamadıkları için ileriyi işaret edenleri hep tehlike olarak görmüşlerdir. Sonrasında zulüm başlamış ve analar ümidi ninni yapıp aydınlık güzel günler için çocuklarını bir müddet dinlenmeye bırakmışlardır. Cemil Meriç in dediği gibi, Zulmün olduğu yerde tarafsızlık namussuzluktur. Bir yerde bir zulüm varsa, bence zalimden önce insanlar kendilerini sorgulamalıdırlar. Yapılması gerekenleri yapmayanlar, aç gözlü sırtlanların iştahlarını kabartmalarını seyredeceklerdir.
Dolmuşum herhalde 😊 Patlamak için şiirinizi okumam gerekiyormuş. Neyse. Hep bi adım öndesiniz sayın şair. Güneşin doğuşu kadar güzel duygulara sevk ediyor şiirleriniz insanı. Tebrik ve saygılarımla sayın şair im. Sağlıcakla kalınız, vesselam.