(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ayrılık ölüme benzemez... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ayrılık ölüme benzemez... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm bir kurtuluştur, ölmesini bilene Can gider cananına, cananını bilene Riya ile riyakar, hakim garip dünyaya Aşk mutlak sonsuzluktur, gerçekten aşk bilene.
Can çıkarken bedenden, ölüme meydan okur Ruhlar alemi başlar, maziye meydan okur Dünya malı şaşkındır, terk edilmişliğinden Sahipsiz ve cansızken, kaynar fokur da fokur.
Kişisel çıkar biter, mezar üstü ot biter Yalanlar kaybetmiştir, yalancısı da biter Aşk dediğin tek mutlak, tecelli eder mutlak Cennet cehennem başlar, bu ara ömür biter.
Din ile iman sahih, masum var zalim de var Her ayet hesap sorar, dinci var dindarı var Irklar biter kul başlar, yerine oturur taşlar Allah içindir her şey, her işte bir hayır var.
Aşk, bile bile ladestir çoğu zaman. Kalp bilir kaderi, kalp bilir bir sevdanın diğerine benzemediğini. Yine de candan aziz tutar, sevildiğinden bihaber bile olsa sevdiğini.
Yüreğine sağlık değerli Dost. İnsanın insandan üstünlüğü saçmalığını bırak bir kenara, bir taş parçasından fazlamız ne Kalbimize verilmiş Aşktan başka. Hem kim bilebilir, taşın dili yok diye aşkıda bilmediğini.Aynı atomların parçası değilmiyiz.Yaşamın bu boyutunda canlı cansız var olanlara ne veriyorsak diğer boyutunda misliyle geri alacağımıza inanırım. Tıpkı senin o muhteşem şiirlerinle okuyucuya verdiğin derin duygular gibi. Güçlü kalemin her daim yazsın Üstad. Varol
Usta şiirini okuyup youtube kanalımda yayınladım.Yüreğin dert görmesin. Mp3 dosyası ve Embed kodunu istersen bana mail adresini gönder. Açıklamalı şekilde gönderirim. Sağlıcakla kal.
Can gider cananına, cananını bilene
Riya ile riyakar, hakim garip dünyaya
Aşk mutlak sonsuzluktur, gerçekten aşk bilene.
Can çıkarken bedenden, ölüme meydan okur
Ruhlar alemi başlar, maziye meydan okur
Dünya malı şaşkındır, terk edilmişliğinden
Sahipsiz ve cansızken, kaynar fokur da fokur.
Kişisel çıkar biter, mezar üstü ot biter
Yalanlar kaybetmiştir, yalancısı da biter
Aşk dediğin tek mutlak, tecelli eder mutlak
Cennet cehennem başlar, bu ara ömür biter.
Din ile iman sahih, masum var zalim de var
Her ayet hesap sorar, dinci var dindarı var
Irklar biter kul başlar, yerine oturur taşlar
Allah içindir her şey, her işte bir hayır var.