Karışık düşünceler arası bir vaktin kınına kurt düşmüş güve(n)leriydik sisli kaderleri mum yakıp kutsayan kederi arşa değmiş ninnilerin en bitik melodisi.
Gönül tamircileri karaborsa adım başı insan kemiricileriyle doluydu dükkanlar sokağımız dar muhitimiz gün’eş eksili incinmiş düşlerden ibaretti.ümitliydik.
Su özleminden gözleri kurumuş çiçek toprağına itaatkâr ama kalbinde kırıklar saklayan taşını pirinçten ayırmaya kıyamayan binlerce sosyal’leşmiş yufka yüreklerin sahibi o masum katillerdik biz.
Biz kırılmamak için ezmiş ettikleriyle bin haklı olan o d’elikanlılar.
ve biz incindikçe düşlerinde balkonunda fesleğen yetiştirip hanimeli tütsüleyen o kınalı ellerin onulmaz sebebi..
ki siz her d’öğündüğünde dizlerine binbir âhın besteleriyle yakılan o türkülerin dumanıydık sönmüş bacalarında harabe evlerin.
Şimdilerde kırmızı bültenle aranan u’mutlu günleri özenle saklayıp yerinde karayeller estiren o uğursuzlar da biziz artık karşınızdayız vurabilirsiniz sözlerinizle bizi siz yarattığınız gibi gömebilirsiniz g’özlerinize ki her yumuşunuz haksızlığa bin kötülük türetti iyiniyetiniz evet hazırız yok edin bizi ya da devam edin b’izi güçlendirmeye seçim sizin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suistimal meselesi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suistimal meselesi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki adım sonrası uçurum olsa, o iki adıma şükredecek haldeyiz. Bizim yolumuza santim santim mayın ektiler...
Üstelik kaç çiçeğin özünü çekmişken içimize, güzelliğin tüm renklerini söker gibi bir resimden söktüler kalbimizi, kırdılar yalnız harbiden güzel kırdılar...
vura bilirsiniz sözlerinizle tüketmek için insan yanımızı tüm ışıkları söndürüp duasız karanlıklarda almak için canımızı yok edin bizi yoksa hiç dinmeyecek korkularınız...
ortak olamasak da şiirin meramına kendi içimizi döküyoruz kabul eden sayfalara... var olsun kalemin şair kardeşim selam ve saygıyla
....................................................Rudyard Kipling.
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM... .......................... Saygı ve Selamlar..