Bir yangın devam eder durur içinde insanın, sönemeden..
Kaç dağın ağırlığına dayanır bu omuzlar kaç cehennem doldurur ateşini genzime ucunda umut dalgalanan bir bayrak kaç vakit daha kandırır beni..
Yürüyorum kendi viranemle her yanım bomba, her hücrem cephane yaşamayı oyun insanı robot sanıyorlar yap-boz misali sanki anne..
Kurtuluşu anlat bana hayattan önce ölümü anlattığın gibi soğumayı anlat ateşten önce korları serptiğin gibi kavuşmayı öğret bana bir de ki eksilmeyen o kül tadı hep iççekişlerim de.
Susuyorum kendi çığlıklarım da ölürcesine nefes alıyorum gülmeyi anlat bir kez olsun anne bir kez olsun gülümseyip güller açıldığını gamzelerimde.
ve beni anlat ne niyetle getirildiğimi dünyaya son ra ......... ..... ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kül... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kül... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatı yaşamak, acılarına dayanmak, isyan derecesinde haykırmak çözüm olmuyor. ağıt gibi duygulu buruk bir şiir okuttu kendini mısralar hüzün kusarak saygılarımla
Şikayetim diken değil, Güldendir,Gülden, Gül batarsa fena batar efendim.
Ümran DÜŞÜNSEL
Yaşam dikenlerle dolu,onların açtığı yaralar tez kapanır. Karamsar olma,arama da, O Gül gelir seni bulur bir gün, İşte o zaman korkmaya başla ve koru o Gülü, Kendi dikeninden bile. Ayrılık olmasın sonun da. Dermanı yoktur o yaranın.
Ne de güzel yazmışsın.Kalemine sağlık..
cgececi tarafından 1/11/2018 6:21:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
gül bir güle dönme hiç yoksunluğun gölgesinde solmasın yüreğin ki umarsız acılarla dolmasın saz olsun söz olsun şiir olsun ayrılık olmasın.. saygı ile...
Uzun bir aradan sonra tekrar Şiir'inizi okumak mutlu etti beni .
Nice Şiir'ler dileğiyle