Okuduğunuz şiir 4.12.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Az Buçuk Ben Kaldım Geriye
AZ BUÇUK BEN KALDIM GERİYE
Öyle söylenirim ki gözlerime Yine bakar, yine aranır caddelerde Bir inat ki bitmez, dinmez fırtına Sorsam ki bilmez yokluğunun arka bahçesi İşitmez di duygularının yapmacık hali Hep bir mağdur ağlar ıslanır gökyüzü Hep bir umut çöker kırar dizlerini Düşünürken özlemini, hasretini zincirler bileklerimi Sessizce bir serçe konar pencereme Susturur sözlerimi.
Şahit olsaydı hayattan bir şey Konuşur muydu yol kenarları? Tenim terliyor, eriyordu ömrüm Kim sarardı ki şimdi kim anlatırdı Bir çocuğun yanmış kollarını.
Öyle kızgınım ki içimde bir şeye Yazarken ismini senin, ellerim Söylerken dudaklarım titriyor Az buçuk insan kaldı geriye Onu da aldılar gelmiyor.
İnsan derdi kadar bakarmış yüzüne Derdi kadar atarmış adımlarını Bir isim verseydim ki gözlerime Kim silerdi avuçlarımın içiyle Ölüp gitseydim bilmeseydim seni Kahraman olsaydım keşke.
Öyle şaşıyorum ki yüreğime İçinde dünyalar yanıyor, susmuyor Kimi ateşten kaçıyor, sıcak geliyor Yakıyor ellerini dokunulmuyor Bizimki kavrulsa bile unutturmuyor.
Az buçuk ben kaldım geriye Belki de biraz daha düşlerimle Dokundukça öncesine Yine iştirak ediyor olmayan soluğu Yine yokluyor renginin siyahi yokluğu Beyhude sokakların aşina yolcusu İşte bendim o.
Konuşuyorum işte kendi kendime Az buçuk ben kaldım geriye.
..
AZ BUÇUK BEN KALDIM GERİYE – Mert Zafer Cansever – (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Az Buçuk Ben Kaldım Geriye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Az Buçuk Ben Kaldım Geriye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yazmak bir sanattır duygusal bir bahane Duygu mana bulur ise şiir olur şahane Gaye maksuda ulaşmak,iz bırakmak her kalbe Yoksa yazılan kuru bir sözden ibaret kalır ----------------------------------------------------
Çok güzel bir şiir okuttunuz Kutlarım Selam ve saygı ile
Tevfik DÖLEK tarafından 12/5/2017 11:55:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Öyle söylenirim ki gözlerime Yine bakar, yine aranır caddelerde Sevenler ayrılmasaymış, dünya cennet olurdu, en zorudur vazgeçmemek! hazindi şair, ağır roman. Sevgiyle sevdiklerinizle...
Öyle söylenirim ki gözlerime Yine bakar, yine aranır caddelerde Bir inat ki bitmez, dinmez fırtına Sorsam ki bilmez yokluğunun arka bahçesi İşitmez di duygularının yapmacık hali Hep bir mağdur ağlar ıslanır gökyüzü Hep bir umut çöker kırar dizlerini Düşünürken özlemini, hasretini zincirler bileklerimi Sessizce bir serçe konar pencereme Susturur sözlerimi.
çok güzeldi Üstadım,kutluyorum,yüreğine sağlık,Dua ve selamlarımla.
Güzel şiirinizi ve değerli şahsınızı canı gönülden kutluyorum.Yolunuz açık,başarılarınız daim olsun.Selam,sevgi ve saygılarımla..