(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
⚘H A N İ (ARUZ)⚘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
⚘H A N İ (ARUZ)⚘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesi müstesna şiiri okumayalı çok oldu azizim Tefekkür içinde duygu yoğunluğunda fevkaladenin fevkinde başarılı çalışmanız günün zirvesini fazlasıyla hak etmiş başta şiirin müellifini ve dahi seçki kurulunu ruhu canımla tebrik ediyorum esen kalınız baki selam. Fiemanillah
Sevgili ustam; çok güzeldi, günü sonuna kadar hakeden bu muhteşem eseri yazan yüreği kutluyorum, emeğinize, yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla. Hoşça kalın...
GÜNÜN ŞİİRİ olmayı hakkıyla hakkeden güzel bir şiir kaleme almışsınız. Aruzun fonetik güzelliği hecenin akıcılığı ile birleşince nefis eserler gün yüzüne çıkıyor.Hecenin duraklarını aruzun kalıbı aratmıyor zaten. Bu nefis şiirin altına imzasını atan kudretli kaleminizi ve geniş bir okuyucu kitlesi ile buluşmasını sağlayan seçici kurul üyelerini şiir ve gönül sayfanızda tebrik ediyorum.
Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Tek kelimeyle dört dörtlük ve günün şiiri olmayı hak eden bir şiir Mecit bey... bu güzel duygular yüreğinizden eksik olmasın... ilhamınız daim olsun... selam ve saygılarımla................
Yüreğinize sağlık değerli kalem şiirlerinin ve yüreğinin esintisi daim olsun.. Aynı zamanda yürekten yazılmış ve günüme düşen en güzel şiir.. sevgi dolu yüreğini gönülden kutluyorum değerli kardeşim nice güzel eserlere..Cumanız mubarek olsun Sağlık afiyet esenlikler diliyorum ..