Mâsumlar incinmesin, muhatap ayan beyan Muhatabım zulmeden, vahşice cana kıyan Ey çakallar sürüsü, insanlığından cayan! Anlamları tahrifle, karayı ak ettiniz Şu güzelim dünyada huzuru yok ettiniz.
Henüz kurumamışken haçlının kanlı eli Arakan’da yaşanan kalplerde hüzün seli Yere batsın Buda’sı, budizmin evrenseli Lânet okumak haksa, bilin ki hakettiniz Şu güzelim dünyada huzuru yok ettiniz.
Neşeden bir nebze iz ararken bu baharda Kahpelere adandık, Buda’ndık Myanmar’da Zulüm öyle büyük ki, kan donuyor damarda İtiraf ediyorum; göreni şok ettiniz Şu güzelim dünyada huzuru yok ettiniz.
Canlı canlı yakılıp, gömülürken insanlar Utancıma sebeptir gülümsediğim anlar... Genleriyle oynanmış, kanamıyor vicdanlar Muhabirleri muhbir, kalemi ok ettiniz Şu güzelim dünyada huzuru yok ettiniz.
Yeryüzü sarsılırken bombasından jetlerin Adı var kendisi yok Birleşmiş Milletler’in Müsebbibi "beş devlet" tüm bu rezâletlerin Vetoyla cânilerin cürmünü pâk ettiniz Şu güzelim dünyada huzuru yok ettiniz.
Yazacak şeyim çok da, herşey açık, âşikâr Asır Ömer bekliyor, eller yine zülfikâr Vahşet öyle büyük ki, öfke gönlüme hünkâr Her teselli beyhûde, canıma tak ettiniz Şu güzelim dünyada huzuru yok ettiniz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUDA'NDIK MYANMAR'DA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUDA'NDIK MYANMAR'DA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söylenecek o kadar şey varki dil kifayet etmiyor...RAbbim kahhar sıfatıyla KAHREYLESİN O CANİLERİ.. Duyarlı yüreğinize yetkin kaleminize sağlık..Bayramınız mubarek olsun
Yaralıyım,yaram derin,kan ağlarım ey canlar ARAKAN'da biner,biner,Katledilir İNSAN'lar Merhametsiz BUDİST'ler,Diri diri CAN yakar. Abdal gönlüm Abad olup,Sultan olsa NE YAZAR..!
Nasıl bir vahşettir bu dökersin masum kanı Çoluk çocuk demeden öldürdünüz insanı İnsan katli haramdir başlattınız isyanı Ey kafirler zulumle azabı hak ettiniz Şu guzelim dunyada huzuru yok ettiniz..Gümüş Hilal
Gonlunuze saglik ustadim eslik etmeden gecemedim Allah'ım (Kahhar) ismin hürmetine vahsice yapilan katli ve bunu goz ardi edenleri sana havale ediyoruz
Duyarlı yüreğinize yetkin kaleminize sağlık..Bayramınız mubarek olsun
Yaralıyım,yaram derin,kan ağlarım ey canlar
ARAKAN'da biner,biner,Katledilir İNSAN'lar
Merhametsiz BUDİST'ler,Diri diri CAN yakar.
Abdal gönlüm Abad olup,Sultan olsa NE YAZAR..!