Mavi, eflatun arasıydı sevdi(m) Denizlere taştım Su olup dizlerine aktım Çocuktum. Gidip gelirken kelimelere yetişemedim.
Çocuktum uçurtmam koptu uzaklara Elimde makara sar sar bitmedi yaşlarımla O yüzden maviye küskünüm baba.
Hala saklarım o resmi Hani çam ağacının karlı dalları altında Kirazlı berem vardı benim de Sol yanımın benzeri Ayazlar var bu şehirde.
Karpuzdan fenerler unutuldu Rüzgâr eskisi gibi değil üzgün esiyor Bahçede çiçekler de gülmüyor.
Çıplak kalır mı insan yeryüzünde Öykünürken tenim gidişine Ressam çığlık çizdi tuvale Meze oldu dudağımdaki bükülüş Bakışlarım kan revan içti.
Şimdi ucuzladı sevgiler Sen gideli çıkmaz sokaklar çoğaldı Nisan bıraktığın gibi yağmur…
Annem bekleyiş eker her güne Şarkınızı söyler sessizce “Senede bir gün” diye İçten içe söylemediklerimiz birikir de Her yer ateş salıncağı, sallanır durur.
Seni sevmenin adı dizelerde Özlem o en ağır pranga taşıyamadığım Gözlerim… Kendine ağır bulut peltesi. Yağdıkça yağmur seni dilenen ben.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR DİLENCİSİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR DİLENCİSİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diyen bir başka gönül gibi, Okurken etkilenmemenin mümkün olmadığı özlem dolu duygusal dizeler. Gönülünüzdeki özlemlerin sevince dönüşmesi dileğiyle tebrik ediyorum.
ferhatarslan tarafından 1/18/2007 11:20:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili neslihan sevgili dostum; Hüzün verdi dizelerin içim bir anda acıyla doldu aslında sözlerim de sustu yüreğim de sıkıntılar sanki birisi boğazımı sıkıyor gibi hissettim..Çok güzel dizelerdi bir babaya kızından yazılmış dizeler yüreğinin o saf çocuksu hallerini yansıtan dizeler,o küçük kızın duyduğu derin özlemler.. Yüreğine sağlık dostum sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..