(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir tünelde büyütüyoruz sözcükleri… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir tünelde büyütüyoruz sözcükleri… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir çınar yeşeriyor kış mevsiminde Acıları dallara bırakıp Tebessüm topluyor yapraklarına.
Ses kayboluyor boşluğu içinde Yelkenlinin dost rüzgârına kapılıp Gözlerini eskitemeden gidiyor kendine.
Bir tünelde büyütüyoruz sözcükleri Yaşamın düştüğü yerde sen yeşeriyorsun Şiir oluyorsun dost kadehinde.
Çınarlar hep tebessümleri vermek istediklerinden sanırım acıları bir kenarda bırakıp konuklarına güzellikleri sunuyor şiir bir an için alıp götürdü kimbilir çınarlara duyduğum yakınlıktan mı-)) Ve final harika olmuş sevgili dostum bir dostun varlığını duyumsamak onu bilmek insanı ne kadar rahatlatır bu duyguyu çok iyi biliyorum gerçekten bazen en çıkmaz sanılan anılarda bir kapının açılmasıyla o aralıktan sızan umut ışıklarının varlığı insanı nasıl sevince boğar yaşamınızdan güzellikler ve dostluklarınız hiç bir zaman eksik olmasın sevgili dostum yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Acıları dallara bırakıp
Tebessüm topluyor yapraklarına.
Ses kayboluyor boşluğu içinde
Yelkenlinin dost rüzgârına kapılıp
Gözlerini eskitemeden gidiyor kendine.
Bir tünelde büyütüyoruz sözcükleri
Yaşamın düştüğü yerde sen yeşeriyorsun
Şiir oluyorsun dost kadehinde.
Çınarlar hep tebessümleri vermek istediklerinden sanırım acıları bir kenarda bırakıp konuklarına güzellikleri sunuyor şiir bir an için alıp götürdü kimbilir çınarlara duyduğum yakınlıktan mı-))
Ve final harika olmuş sevgili dostum bir dostun varlığını duyumsamak onu bilmek insanı ne kadar rahatlatır bu duyguyu çok iyi biliyorum gerçekten bazen en çıkmaz sanılan anılarda bir kapının açılmasıyla o aralıktan sızan umut ışıklarının varlığı insanı nasıl sevince boğar yaşamınızdan güzellikler ve dostluklarınız hiç bir zaman eksik olmasın sevgili dostum yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE