Okuduğunuz şiir 18.7.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Nurefşan İnayet Millidere
Sen Ötede Kavgamsın
Cümlemde noktalarım virgüller sele gider Satır aralarına gizlediğim dünyamsın Beklersin beklenilen el olur ele gider Görmekten usandığım benim yalan rüyamsın
Sarı papatyaları kokladım Hu diyerek Kadere boyun eğdim emanet bu diyerek Allahaşkıyla yanıp ne sen ne şu diyerek Kimya’nın gönlünde ki hiç sönmeyen sevdamsın
Yunus değilim ki ben "gülü incitmeyeyim" Taptuk’un dergahında yünü eğirtmeyeyim Çağırın gelsin o yar boşa seğirtmeyeyim Bu dünya şöyle dursun sen ötede kavgamsın
İnayet Millidere Nurefşan.
Sayfamı ziyaret eden tüm dostlara ayrıca güne layık gören seçkiye teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Ötede Kavgamsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Ötede Kavgamsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cümlemde noktalarım virgüller sele gider Satır aralarına gizlediğim dünyamsın Beklersin beklenilen el olur ele gider Görmekten usandığım benim yalan rüyamsın
çok güzeldi Üstadem,anlamlı ve acıklıydı,kutluyorum,Dua ve selamlarımla
Yüreğine nefesine sağlık canım benim, hesaplar mahşere kaldıysa haklı hakkını ilahi adaletten mutlaka alacaktır tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum sevgilerimle.
Zerre miskal hayrın ve şerrin görüleceği ötede hesaplaşmak çok çetin. Orada kavga yok, savunma yok, kıvırma yok, tövbe yok. Üç günlük geçici dünya. Rabbim kalbe sevmeyi öğretmiş. Orada tek sevgi kalsın. Karşılıksızmış, varsın, olsun. Sevebilene ne mutlu. Kaleminize sağlık.
"""Görmekten usandığım benim yalan rüyamsın"""" Ayak olarak....Rüyamsın kullanılmışsa...aşağıdaki şekilde ....HAYAMSIN ve KIYAMSIN gibi tecih yapılsa idi şiir daha hoş ve daha da güzel olurdu sanırım....
Kimseye demediğim, namus, ar'ım, hayamsın
Rabbimin huzurunda, hem rüku hem kıyamsın
GÜN birinciliğinizi kutluyorum değerli kalem Gönlüne, ömrüne bereket Sağlıcakla
şiir ve yorum harikaydı çok değerli dost,fon müziği de harika olmuş yazan kalemi ve şiiri alkışlıyorum efendim yürek sesiniz hiç susmasın.kalın sağlıcakla.selam ve saygılarımla..
Hasretliğin başıma emanet bilesin yar Sığmaz kalbim buraya sensiz bana her yer dar Halim nicedir kötü eyledin sen ah u zar Gece düşümde bitmez gönlümdeki davamsın
Hocam facebook daki mesajnizi okudum çok haklisiniz kulaktan duymalar la kafa yoruyorlar o tur bana gelen mesajlara bu mesaji kopyalayip atiyom sayğlar
Din işleri yüksek Kurulu üyesi Prof. Dr. Bünyamin ERUL Hocamızın Önemli açıklamaları: "Değerli kardeşlerim, Son yıllarda sanal medyada Hz. Peygamber'e şu kadar salevat getirilmesi, şu kadar Yasin, Tebareke okunması hatta hatimler edilmesi şeklinde kampanyalar düzenlenmektedir. Iyi niyetle de olsa, bu tür gayretler, bizleri yanlış bir din anlayışına sürüklemektedir. Allah'a ve Rasulüne olan sevgimiz, Islam davasına sahip çıkmamız, bu tür gayretlerle değil, Yüce Kitabımızın ahkamına ve Sevgili Peygamberinizin ahlakına sarılarak gerçekleşir. Allah'ın emir ve yasaklarına, Rasülünün sünnetlerine uyarak gerçekleşir. Dava, dilde kalan dua ile değil, eyleme ve davranışlara dönüşen çabalarla kazanılır. Sahabe ve Selef alimlerimiz, fetihleri ve zaferleri oturdukları yerden yüzlerce binlerce dua ve salevat ile değil, bizzat mallarını ve canlarını ortaya koyarak kazandılar. Sizi, bu hususta asılsız çağrılara değil, Allah ve Rasulünün hayat veren gerçek yoluna; Kitaba ve Sünnete davet ediyorum. Bizler, Kur'an ve Sünnetleri yaşadık da bu yetersiz mi kaldı? Ortada 14 asırdır yaşanan bir Islam var iken, işimiz bu tür bid'at ve hurafelere mi kaldı? Lütfen bu tür asılsız kampanyalara iltifat etmeyin. Selamlarımla"