Bir yaprak daha soldu elimde daha önce de başıma gelmişti desem inanmazsın O yüzden içimde öldürdüğüm doğrular
Gece solan aşklar ve üstünüze doğurduğum gülüşler adım adım çoğalıyor avuçlarımda özledim demenin kokusu kemiriyor burnumu.
Oysa; birden bire oluyor her şey gökyüzünü boyayan maviler kıtaları birbirinden ayıran özlemler ve şiir, şiir öldüren ıslıklar birden bire çoğalıyor içimde
Sonra; Yarım aklım kül tutmazken yine ve git dediğinde gelmezken şehrim olağan sesiyle kim duyar eksik kalmış sayfamın sesini
Şimdi! Git dediğin yerde kalmışken ben ve şehrimde henüz kurulmamışken festivalin şiir yazmanın mazereti uyutmaz beni bu yüzden uykusu eksik kalır şiirimin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uykusuz Festival şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uykusuz Festival şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa; birden bire oluyor her şey gökyüzünü boyayan maviler kıtaları birbirinden ayıran özlemler ve şiir, şiir öldüren ıslıklar birden bire çoğalıyor içimde
Oysa birden bire yanıyor yağmurlar, Sonra gökyüzü kül oluyor Ve sessiz ıslıklar Birden bire çalıyor içimde
Oysa; birden bire oluyor her şey gökyüzünü boyayan maviler kıtaları birbirinden ayıran özlemler ve şiir, şiir öldüren ıslıklar birden bire çoğalıyor içimde
Hani yaşadığımız hayat ta böyle birden bire mavilere boyansa,veya gök kuşağının yedi rengi gibi....Eksik bırakılmamalı şiirler yarım da kalmamalı.İlhamınız bol olsun usta kalem.Sevgi ve selamlar...
yazmadığım şiirlerim uyuyormuş öyle dedi ansızın biri gel de çık şimdi daracık cepten üçbeş kuruş olup harcanırsın sakın yazılma şiir yorulursun hatta sevildin mi artık mesaiden başını alamaz perişan olursun artık uyku dönek yok olur şair sözü dinle de gel yazılma başına iş açma
yok,sul tarafından 7/18/2017 6:46:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eksik olan illa ki bir şeyler var aslında eksik olan parçalardan arda kalan umut kırıntısı. Büzüşen kelimeler var yarım aklın hizaya geldiği ve küçük mutluluklar var her nasılsa Tanrı'dan armağan. İçimizi kemiren söylemler de var ve şiir gözlü şehirlerin surlarında yatan hayaller. Uyumak ne güzel ölümüne susmak ve sadece sığınmak karanlık yutarken... Uyanmamak var daldığımız rüyadan ve her an infilak etmesi olası o büyük patlama yine yüreğin lavlarında ölümüne sevmek ki kalandan ziyade varmak adına ama hicap edilen varlığımız biz çok çok sevsek de kusurlu addedilen. Dünyayı pembeye boyamak var ve süt liman bellediğimiz bir yabancıyı kollamak köşe başında. Kutluyorum Habib Bey. Susmuşluğun gocunduğu o gürültüde sığındığım ne ise ve her kim ise uzak belleyip yakınlarda tüm mecalsizliğimle sığınmak adına...tıpkı şiir gibi tıpkı dostane bir ışık iken tüneli aydınlık kılan. En derin saygı ve selamlarımla... Şiir adına dokunduğum ve şiir yazmak adına çırpındığım belki de anlamsızlıklara serzeniş edip yine asaleti giyinip beklediğim o bilinmez ki mutluluk çok çok çok uzak.
Yüreğinize sağlık, o içindeki külleri kav dağın arkasına atarsan bir daha geleceğini sanmam üstadım, güzel bir uyku bu şiirden sonra iyi gelir diye düşünürüm güzeldi akıcıydı anlam ve mana yüklü eserinizi kutluyorum ve saygılarımı sunuyorum..
Bir kaç defa okuduğum içten içe yanan anlamlı şiirinizi ....Çok beğendim. Yaprakları gülleri soldurmamaya gücümüz yetmez tabiki Buğulu nemli gözler,yağmur sonrası gibi aydınlığa kavuşacaktır. Umuda yelken açmak Gerek, gelecek bizler için.. Özlemler ise hiç bitmeyecek ölsekde kalsakta.. Tebrik ederim paylaşımınız için..
Bir yaprak daha soldu elimde daha önce de başıma gelmişti desem inanmazsın O yüzden içimde öldürdüğüm doğrular
Gece solan aşklar ve üstünüze doğurduğum gülüşler adım adım çoğalıyor avuçlarımda özledim demenin kokusu kemiriyor burnumu.
Oysa; birden bire oluyor her şey gökyüzünü boyayan maviler kıtaları birbirinden ayıran özlemler ve şiir, şiir öldüren ıslıklar birden bire çoğalıyor içimde
Sonra; Yarım aklım kül tutmazken yine ve git dediğinde gelmezken şehrim olağan sesiyle kim duyar eksik kalmış sayfamın sesini
Şimdi Git dediğin yerde kalmışken ben ve şehrimde henüz kurulmamışken festivalin Şiir yazmanın mazereti uyutmaz beni bu yüzden uykusu eksik kalır şehrimin.
Anlamlı akıcı muhteşem bir şiir okudum yüreğinize sağlık Habibi bey .Saygı ve selamlarımla esenlikler dilerim.