(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mayıs... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mayıs... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçti mayısın dördü beşi birlik ve dirlik özleyenlerin üzerinden
kan akan günlerinden gurbeti mekân tutan bebelerinden umutlu şiirlerin acılı türkülerinden ve vahşi kapitalizmin çelik dişlerinden
Bir türk milliyetçisi olarak çok üzgünüm doğrusu...İdam edilen üç gencimize isnad edilen suçların belkide yüzlercesi günümüzde pervasızca işleniyor...Belki yarında işlenmeye devam edecek gibi görünüyor.! Ama bu suçlar artık sıradan cezası bile olmayan adi suçlar gibi.Oysa bu suçlar ülkenin bekasını tehlikeye sokacak kadar tehlikelidir. Üstüne gidilmesi gereken suçlardır.Üstadım,yazan kaleminizi kutluyorum.Selam ve saygılarımla.
ruhları şadolsun mekanları cennet.onlara sebep olanlar da mezarında yılanlar cirit atsın.şiir çok güzeldi hocam yürek sesiniz var olsun.selam ve saygılarımla..
gerçeklerin ve ideal için Vatan için kendini feda edenlerin dile geldiği anlamlı derin bir şiir. Özgür düşüncenin olmadığı bir yerde özgürlükten bahsedilemez. emeğin sömürüldüğü bir yerde adaletten bahsedilemez. duyarlı kalemi tebrik ederim
Tarihin içinden akıp gelen denizler vardır toza kire pasa bulaşmayan, öyle akar ki deniz, deryadır umuda yolculukta, sarsılmaz bir duruştur ve o öyle bir bakıştır ki, kimine hançer,kimine sevda...z.z.i.
anlatımı ve günün anlam ve önemine yakışırlığıyla güzel dizelerdi kutlarım değerli şair selam ve saygılarımla....
Cennet annelerin ayaklarının altındadır...
Kutlarım...
Beğendim…
............................................ Saygı ve Selamlar.