Kalplerdeki sevgiler yok olup gitti artık. Ne hayaller kurardık,mutlanacaktık güya Kardeşlik beraberlik,yok olup bitti artık Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Can bildiğim dostlarım yüzüme bakmaz oldu Yurdum elden gitse de ,kafaya takmaz oldu. Yanından geçsem bile,selamın çakmaz oldu. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Ana babaçocuklar inançları bambaşka, Güya saygı duyarlar yaşadıkları aşka. Yanlış yolda giderler,doğru olsaydı keşke. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Güvenme güzelliğe bir sivilce yok eder. Güvenme zenginliğe,kıvılcım helak eder. Mazlum olan insanlar, layığını hak eder. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Yelkenler fırtınada ,uzaklara açılır. Arada birlik yoksa, darmadağın saçılır. Hamine güvenmezsen,köşe bucak kaçılır. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Toplumun çekirdeği,o güzelim aile, Birer birer dağıldı,,kimsede yok kaile. Söz anlatmak çok zordur,dik kafalı cahile. Kıyamete az kald,çekilmez oldun dünya.
Karşıdan seyrederdik, ışıklı yamanları. Rahmet canlandırırdı,sararmış çimenleri. Tatlı dil getirirdi, küsüp te gidenleri. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Acı çeker insanlar,tadın kalmadı hayat. Yediğimiz ekmekler kupkuru ve çok bayat Hep gözyaşı ve elem,her tarafta bir feryat Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Hangi kapıyı çalsan, şehit anası çıkar. Bebeklerin ölümü, ciğerimizi yakar. Yağmur yerine gökten,ölüm mermisi akar Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kartpostal Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kartpostal Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçinde bulunduğumuz vahim durumu ne güzel anlatmışsınız . Harika bir şiirdi duyarlı yüreğinize sağlık şairem . Kutladım usta kaleminizi selam ve sevgilerle .
Toplumun çekirdeği,o güzelim aile, Birer birer dağıldı,,kimsede yok kaile. Söz anlatmak çok zordur,dik kafalı cahile. Kıyamete az kald,çekilmez oldun dünya. Çok harika bir şiir okudum. Yüreğiniz var olsun. Tebrikler; selam ve saygılarımla.
ŞİİR VE YORUM MUHTEŞEMDİ DEĞERLİ ÖĞRETMENİM.YÜREĞİNE EMEĞİNE SAĞLIK GÜZEL BİR ÇALIŞMA İLE ŞİİRİN FON RESMİDE MÜKEMMELDİ AYRICA.ALKIŞILIYORUM DEĞERLİ KALEMİ.SONSUZ SELAM VE SAYGILARIMLA ÜLKÜ HOCAM..
Şiirsel bir dille ne güzel anlatım hocam.Tam da yazdıklarınız gibi kopukluklar aile içi ve diğer yerlerde... Yaşadığımız dünyamızı da kirlettiler...Yüreğinize sağlık hocam saygılar...
Acı çeker insanlar,tadın kalmadı hayat. Yediğimiz ekmekler kupkuru ve çok bayat Hep gözyaşı ve elem,her tarafta bir feryat Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
*Kıyamete az kaldı çekilmez oldu dünya" Yüreğinize sağlık ilhamınız bol olsun,Dünyada fravunlar ölmedi,Fravunlar kıtalar arası dolaşıyor şeytan ve nefis bir olup,insanlığı esir almış,fosfor bombasıyla sabi subyan yok edilirken vijdanlar fravunlaşmış taşlaşmış,ve insanoğlu kendi kazdıyı kuyuya düşmeye hızla yol almaktadır.Rabbim gerçek inanaları firavunlardan korusun AMİN....AMİN....AMİN.....
Nerde eski günler-nerde eski insanlar.Ne hatır kaldı ne gönül şimdiki zamanda.Üzülmemek elde değil ki...tatsız zamanlar. Tebriklerimle değerli şairem,muhteşem yüreğiniz..
Hangi kapıyı çalsan, şehit anası çıkar. Bebeklerin ölümü, ciğerimizi yakar. Yağmur yerine gökten,ölüm mermisi akar Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Güzel şiirinizi,yazan usta kalemi kutluyorum değerli arkadaşım. Yürek sesiniz hiç susmasın. Sağlıcakla kalınız...
Çok kıymetli Ülkü Hocam, takdir-e şayan yürek sesiniz ve eşlik eden nice güzellik. Gerçeklerin sunumu yine usta şairin kaleminde can bulmuş. Bizden ve günümüzün yanlışlarından dem vurmuş şiir. Sizleri okumak eşsiz bir duygu ve her daim yüreğin alkışlarını sunmak yine... Güzel ve değerli varlığınıza teşekkürlerimi sunuyorum ve kutluyorum sevgili hocam. İyi ki varsınız. Sevgilerimle güzel yüreğinize ve kıymetli kaleminizi saygıyla selamlıyorum.
Kalplerdeki sevgiler yok olup gitti artık. Ne hayaller kurardık,mutlanacaktık güya Kardeşlik beraberlik,yok olup bitti artık Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Hangi kapıyı çalsan, şehit anası çıkar. Bebeklerin ölümü, ciğerimizi yakar. Yağmur yerine gökten,ölüm mermisi akar Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
//Ölürüz diye mi üzülüyoruz.? Ne ettik, ne gördük şu fani dünyada Kötülükten gayri. ORHAN VELİ//
//Doğmak ve ölmek kolaydı.Zor olan hayatın kendisiydi. TOM ROBBİNS//
Heyhat ki fani dünyanın kiracılarıyız.Gerçekler ve yaşamın acıtan yüzü çok iyi gözlemlenerek,yalın anlatımınız ve her zaman ki ustalığınız ile yansıtılmış yüreğinizden mısra mısra.Sesiyle,sözüyle,fon resmimizin bir o kadar güzelliği ile hece şiiriniz bütünleşmiş.Tebriklerimle. Sevgi ve selamlarımla.
Acı çeker insanlar,tadın kalmadı hayat. Yediğimiz ekmekler kupkuru ve çok bayat Hep gözyaşı ve elem,her tarafta bir feryat Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
merhabalar değerli hemşerim sevgili öğretmenim ; harika bir uyum..şiir güzelliğinde resim resim güzelliğinde şiir ve buğulu bir yorum..sahibi yüreğinin güzelliği bu üç unsura yansıyan dostluğundan şeref duyduğum güzel insan seni yürekten kutluyor her şeyin kartpostal güzelliğinde olması dileklerimi sunuyorum..selam ve saygımla
Değerli öğretmenim güzel arkadaşım yine güzel yüreğinin esintileriydi bu eser bir kartpostala çizdiğin ve hançer gibi saplanan gerçeklerdi o kartpostalda okuduğumuz .Renkleri olmayan ,sesleri duyulamayan tüm melodilerin sustuğu bağrımıza kanlı bıçakların ve emperyalizmin demir yumruğunun indiğini hissettiren şahane dizelerdi tebrik ediyorum günümün şiiri seçtim sevgilerim saygım ve selamlarımla. Ayrıca ; yorum , fon, ve tabii ki ressam parmaklarından dökülen bir tablo onları da aldık yüreğimize sakladık :) sevgilerim kocaman.
şiir yorum ve resim bütünüyle emek verilmiş bir çalışma. şiir ise düşünen insanların duygularını dile getirmiş. zor bir dünyada yaşamak zorunda kaldık Hocam emeğine kalemine sağlık
bunca zenginler yüzüne,gül bakalım yalan Dünya sen pervane yel Allah tan,dön bakalım yalan Dünya Ne saç koydun ne de sakal, yol bakalım yalan Dünya---Aşık gulabi
ne kadar güzel anlatmış dünya yı evet şa,rem sizin şiir de çok güzel Yüreğinize sağlık selam ve saygılarımla
Karşıdan seyrederdik, ışıklı yamanları. Rahmet canlandırırdı,sararmış çimenleri. Tatlı dil getirirdi, küsüp te gidenleri. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
çok güzeldi akıcı ve anlamlıyd Üstadem,bütün kalbimle kutluyorum, selamlarımla
Toplumun çekirdeği,o güzelim aile, Birer birer dağıldı,,kimsede yok kaile. Söz anlatmak çok zordur,dik kafalı cahile. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Her bir dizesine özenle yerleştirilmiş derin manalar ihtiva eden, mesajlarla yüklü çok güzel, sağlam ve son derece başarılı bulduğum bu çalışmayı derin bir teessürle kaleme alan yüreğe selam olsun.
YAŞANANLARI GÖRDÜKÇE BU NADİDE DİZELERE HAK VERMEMEK mümkün müdür efendim...çimento muza çamur atanlar var hemde en yüksekten...çekilmez ediyorlar yaşamayı... üleşemedikleri nedir...Tüm Türkiyeyi alsalar n'olacak...Rakfeller serveti Türkiye'nin tamamını beş sefer alacak güçteydi o da toprak altına girdi. bu liderlerimiz iyi yalan çeviriyorlar da yalnız ölmeden ölmeyi bir türlü kavrayamıyorlar...çok anlamlı buldum, kutluyorum, saygılar sunuyorum...
Günümüzdeki yaşamsal gerçeklerin ve dünyaya sitemin bir güzel panoraması şiir. Çok güzeldi. Harukulade bir eser. Kutluyorum sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Karşıdan seyrederdik, ışıklı yamanları. Rahmet canlandırırdı,sararmış çimenleri. Tatlı dil getirirdi, küsüp te gidenleri. Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Acı çeker insanlar,tadın kalmadı hayat. Yediğimiz ekmekler kupkuru ve çok bayat Hep gözyaşı ve elem,her tarafta bir feryat Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.
Hangi kapıyı çalsan, şehit anası çıkar. Bebeklerin ölümü, ciğerimizi yakar. Yağmur yerine gökten,ölüm mermisi akar Kıyamete az kaldı,çekilmez oldun dünya.....// Şu yalan Dünya'nın kafama takılan ne kadar olumsuzluğu varsa bu duygu yüklü,anlamlı şiirde çok güzel bir kurgu ve sade bir dille adeta dile gelmiş..Şiir duygularımın tercumanı olmuş..Kurgu ve ahengiyle,akıcılığıyla,değerli öğremenimin o güzel ipek yumuşaklığındaki sesiyle,okunması ve dinletisi takdire şayandı..Kaleminize yüreğinize sağlık Öğretmenim..Gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
hayata dair dünümüzü bugünümüzü anlatan insanız insan kalalım diyen nasihat dolu ders degil dersler çıkartılacak okunası mükemmel dizelerdi fazla yazıp şiirin önüne geçmeyeyim payıma düşeni alıp gidiyorum tşkkr ederim saygılar hocam
hürsel tarafından 1/30/2020 2:01:26 AM zamanında düzenlenmiştir.