Siyah bir zamanda her sabah güneş ışıklarını gagalıyor kuşlar yavaşlatılmış zamanda şakaklarına düşen ince sızı yaşam aç göğüslerinden damlatıyor yavaş yavaş acılarını en hoş gel din li zamanları bir çekirge sürüsü gibi tüketiyor takvim yapraklarını.
ve bileti kesti konduktör dövüyor en anaç sevgileri çekiç sesleri: bu göz gözü görmez karanlık akşamlar besliyor eldeymemiş acıların hücrelerini alnına düşen perçemler misali kara yazgı şu solgun sayfalarda.
ufuk çizgisi yapayalnız yapayalnız gözlerimde hududlar serseri ruhum koynunda sefa sürsün düşen cemreler ruhumda çöl ayazı bu kaçıncı akşam karanlığı bu kaçıncı kimsesizlik aç tavuklar gibi siyah bir zaman
siyahın içinde bir umut ışığı olacak gezegenler nerede nerede insan onuru ya insanca yaşamak nereye baksam bir ölümün kıyısında gecenin siyah örtüsü hüzünbaz çiçekler soluyor gecenin yırtılmış sayfalarında.
bu gün yine çok kederliyim sevincin ünlemini yitirdim işte olsun! Kar bahara sis yaza kadardır takma matem çiçeklerini ruhum daha erken soğuk adımlarını aldırmam ben kış sabahlarının...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aldırmam!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aldırmam!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve bileti kesti konduktör dövüyor en anaç sevgileri çekiç sesleri: bu göz gözü görmez karanlık akşamlar besliyor eldeymemiş acıların hücrelerini alnına düşen perçemler misali kara yazgı şu solgun sayfalarda. Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli geceler
nerede insan onuru ya insanca yaşamak nereye baksam bir ölümün kıyısında gecenin siyah örtüsü hüzünbaz çiçekler soluyor gecenin yırtılmış sayfalarında. Kaleminiz kavi yüreğiniz şen olsun .Güzel bir şiir .kutlarım 🌹👏👏