Ne bekledik hayattan ne umdukta ne bulduk doğmadan evvel bizler bir damlacık su idik toprağa değdi tohum kabuğundan sıyrıldık yağmur yedik yaş yedik çapa ile çentildik dikenli güller açtı bayırda dağda kırda hüzünler dolduk taştık yediveren güllerde görünmedi çıkış yol kapalı her pencere bugün günlerden bulut aylardan son üç şubat kat kat doldu içimiz zor gidişe dayanmak varlığımız yok artık gezeriz yarı çıplak kır bu kötü kaderi kader değil tutsaklık aklını gözden geçir kitaplar oku sık sık zaman değişti artık terbiye etmez kıtlık şimdi duygu kıtlığı içinde ben/li kimlik
II
Çalındı hayatımız düşlerimiz çalındı yağmur yağdı kar yağdı üstüne hayâllerin oysaki; umutluyduk hayatın başındayken çimenlenen toprakta çiçek açmadan daha uç değildi sevdamız neden böyle kırgınız sen ben kavgası düştü sürgünüz içimizde her karanlık eş artık farketmez gecegündüz doğmaz oldu şafaklar aydınlatmıyor güneş seni senli yaşadım ayrım gayrım yok benim senden başka sevgili senden başka yok vatan canlansın çayır çimen kışın baharın yazın bir yangın ortasında haberin yok kalmışsın yağmurun gözyaşın bol kurak değil topraklar her kim gelse bağrına öz evlât gibi basar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ülkem; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ülkem; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ediyorum. Nurten Ak üsdadım. Anlatan dize dize şiiriniz de bu yüreğinize sağlık.. Şiir gibi mokgem bir hayat diliyorum.. Dostlukla kalın ___Saygıyla_
senden başka sevgili senden başka yok vatan canlansın çayır çimen kışın baharın yazın bir yangın ortasında haberin yok kalmışsın yağmurun gözyaşın bol kurak değil topraklar her kim gelse bağrına öz evlât gibi basar...
çok güzeldi,Duyarlı yüreğine ellerine sağlık Üstadem,selamlarımla.
Sevgili dost, birlikten kuvvet doğar derdi eskiler. Şimdi birlikte olunacak ve desteklemesi gereken bir hükümet bile yok. Hayatımızı karardan ve bu karamsarlıga atan siyasetin halkı dislamasindan böyle oluyor. Güzel bir konuya temas ettiğiniz siiriniz çok güzeldi. Kutluyorum sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
senden başka sevgili senden başka yok vatan...
Gönül sesiniz susmasin sevgiler 🌹