Bir zamanlar ışık aydınlığım dı Şimdi karanlığın baş mimarisi Mutluydum bir vakitler Denizler oldukça sığ dı Tatlı bir rüzgar dı ardımdaki İteler di beni yüreğimden öte Kapatsam da gözlerimi Her yer ışıl ışıl sen di Hep bir umut kokardı çiçekler Hep bir yokuş inerdim Aldığım nefesin yaşadığım hayatın Adı sen di daima Sadakat, onur, gurur İlk duyduğum sözlerindi senin Hep inandığım şerefine Bir kadeh kaldırıyorum bu gece Biz zamanlar işte Ah bir zamanlar Olan biten giden ne varsa işte Gerisine berisine hepsine İçiyorum şerefine.
Sanma ki sarhoşum bugünlerde Bir limandayım sahilde Demir attığım yalnızlığımla Tek ben varım sadece Sanma ki beklediğim var Hayır o indiğim bir yokuştu Sonrası artık hep yok oluş Tüm beklentilerim bir yana Kendime söyleniyorum şimdi Kendime anlatıp Kendime sövüyorum bir güzel Dinliyor liman Rastgele diyor sessizce
Zor tutuyorum gözlerimi Ağlamak ne çareydi ki Sır gibi pişmanlığım var İçimde hep soru işaretleri Oysa aynalar benden biriydi Senle ben biz vardık içinde Şimdi yüzüm gülse yüreğim asi Bir garip okşuyor sırtımı Döndükçe ardımı Kes diyor sesini.
Bir zamanlar o vakitlerde İlk tanıştığımız o yerde Özlemi sorduğunda gözlerime Sen demiştim sevgi de sen di o zamanlar Dün gibi hatırlıyorum da seni ısrarla hep sen demiştim Öyle özlüyordum ki Camlara yazıyordum ismini Şimdi kalan küllerinle Üstünden geçiyorum.
Oysa bir zamanlar Sen dediklerim Kendi ellerimle yaktığım Bir ateşmiş…
..
SEN DEDİKLERİM Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Dediklerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Dediklerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel ve harika bir şiir. Kutlarım dost sizi.
Yüreğine gönlüne sağlık.
Selamlar sevgiler.