Kalırsın bazen bir başına alaca karanlıkta Gecenin en şiddetli zamanında terk ederler seni Vurur sırasıyla sabahın kırık ve buruk ışıkları Dost dediğin sırtında, aşk dediğin alnında Koyarsın elini sol tarafına Düşer ellerin boşluğundan aşağıya tutamazsın Bir rüzgar dilersin alamazsın Yoklarsın kalbini lakin bulamazsın Cevaplar vardır çok uzaklarda Konuşup soramazsın.
Bir şişe içersinde bir denize bırakılmışsın Tek umudun var ki dalgalar Yüzersin ıssızca dört tarafında denizle Hiç tanışmadığın rüzgarlar konuşur sadece Sanki sesi hırçın gibi bir fırtına gelir uzaktan Tutar kalbini yoklar, savurur uzaklara Ve sen dersin ki merhaba.
Takvimlerde sonbahar, gökyüzünde bir telaş şimdi Sulu kar yağıyor zamansız, buz kalıyor kirpiklerim Ey vaktimin katili gözlerimin sevgili haini Ne diye her gece karanlığı vuruyorsun ki Ne diye sen her gün güneşi yokluyorsun Ah be hüzünlü pencerem, konuş! Acı dediğin üçlük doğru bir gözlükmüydü Alışanım yok karışanın yok şimdi Dünden geriye yarından öte gidemem artık Öncesi kalbinde bir hazineydim belki Ta ki sen bozdurup da harcayana kadar Altın kaplama bir sevgiydim.
Bu yolun sonu yaban ellerin sonsuzluğu Ne tutulan dilekler ne de bükülen bilekler Hepsi birer birer sustu yalancı oldu Şimdi bronzlaşan yüreğimde toprak Gözlerimde ise yağmurlu bir deniz kokusu Damağımdan hiç gitmeyen bir acıyla Başlıyor kahrımın amansız yolculuğu.
Şimdi gidiyorum sen görmesen de olur. Ben sislerin ardında bir yabancıyım artık Sevip sevmediğimi sormasan da olur Son cümlemin ardında sonsuzluğum artık
Gerisinde sessizlik ötesinde belirsizlik İmkansızlığın ardında bir çaresizlik.
Öncesinde aşk, merhametle emek ve sevgi Şimdi sen bu zamanlar vaktimin katili Ah bir zamanlar işte, adı sendi hepsi Geçmişe koyduğum noktam vardı hani Tarih tekerrür ediyor şimdi
Bir nokta bazen merhaba Bazen de hoşça kal demekti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nokta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nokta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.