Biri gönlümde iki gözüm ağlıyor yüzümde Bir bedel biçselerdi imkânsızlığın değerine Kaç mevsim yağmur düşerdi ki gökyüzünden Bu toprak örtülür müydü gözlerimin önüne Firari uykular isyana ateş açıyorlar Yardım et diye haykıran düşler duyuyorum Sorguya çekiliyor kalbim suçlu bulunuyor Ve melekler göz bebeklerimde Ellerimden tutuyor yüreğimin sırat köprüsünde Mahkum oluyorum gecenin sessizliğine Ne sendeyim şu an ne de kendimde İmkânsızlığın eşiğinde bir yerde Yüzümde gözüm gönlümle bir ağlıyorum.
Sabah olmadığında geceler de çaresiz Güne küskündüm gayrimümkündü kavuşmak Gecenin şerrinden korkuyorum Hep olanaksız mı kalmalıydı hayat Hep sürüklenmecesine miydi rüzgarlar Söylesene bu rüzgar kaç kişilikti şimdi Aynı anda bizi savuramaz mıydı sanki Ya sen kalıyorsun ya ben gidiyorum Ya da ben bir başına savaş alanlarında Delip geçiyorum yasakları, seviyorum Sonrası hep aynı, vazgeçemiyorum Gözler önümde gönlümle bir ağlıyorum.
Şimdi sen yoksun tay düşüyorum mahşere Yüzümde bolca ırak kanımda bir nehir aşk Deniz deniz aranıyorum çareler şehrinde Yıkık bir kenti birleştiriyorum İmkânsızlığın meşalesi yanıyor içimde Düşüyor şelale gibi ateş ateş yüreğime Yetmiyor damla damla gözyaşları, sönmüyor Önce vazgeçilmezlik vuruyor umutlarımı Sonra imkânsızlık kapanıyor gözlerime Çaresizlik geliyor her gece Olsun ölümüne inandığım aşk hala aynı Aynı sen gibi var gibi yaşıyorum Kendimden emin dillerimde yemin Gözler önümde gönlümle bir ağlıyorum.
Anladım ki aşk imkansız oldukça Bir o kadar da vazgeçilmez oluyor.
Gözlerimin gördüğü her şeyden Vazgeçebilirdim belki Ama gönlümün gördüğünden asla……
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Gözüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Gözüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.