Öncesi kalemsiz bir tahta Öğretmensiz bir okul Yoksuluk içinde bir kent Bomboş caddelerde insansız sokaklar En azından yüreğimde öyle ama Amansız bir koşuşturma istanbulda Ayrılık dolu yağmurlar Sisli bir gökyüzü Nereye gittiğini bilmeyen bulutlar Sözünü unutmuş yönsüz rüzgarlar Bir dilenci açıyor ellerini Düşündüm de ne farkım var ki O aç karnına dileniyor Ben aşk niyetine.
Senden önce suskundu kız kulesi Anlamı bambaşkaydı tarihte Benim için hep bomboştu küçük ada Senden önce üsküdar yoktu Kadıköy beşiktaş yoktu benim için O vapurlar o tekneler Batık bir gemiydi gözlerimde Kokusu ve korkusu hep hüzün Yoktu ki o güzel yüzün Eminönünde balık Tek kişilik tutulmuyordu Bir bardak su bile Yudumlanmıyordu.
Öncesi berisi gerisi yok artık Okuma yazmam da yoktu senden önce Hele istanbul hiç yoktu Şimdi gülüp gülümsüyorum semt semt Hoş gülmekte güldürenden ötürü ya Şimdi afilli bir hava var istanbulda Beraber gülüşüyoruz gökyüzüyle Ve her yer masmavi öyle güzelim ki İnce bir nazarlıksın kalbimde.
Cahildim şimdiye Aşka dair bir şey bilmezdim Ve sen kalbime Tek heceyle yazıldığın gün Ben okumayı öğrendim.
…
ÖNCESİ YOKTU Mert Zafer Cansever ( Mawish Şiirleri )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öncesi Yoktu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öncesi Yoktu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok çok güzel.
Kutluyorum şairi.