Hep ağlamak istediğim bir şiir yazmak istedim Tutunca ellerini gülümsemek gibi olsun mesela Nemli gözlerle mutluluğu anlatmak gibi Şöyle bakınca yüzüne yüzüm gülsün istedim İstedim ki içim değil gözlerim ağlasın Gerek yoktu onca söze yüz kelamlık cümleye Bir bakışta nokta koymuştum ben sevgiye.
Ansızın kalem kağıt arıyorum bazen Yokluyorum kalbimin ince derinliklerini Bir bardak su yudumluyorum, ve bir bardak daha Düğümlenen boğazımın ve düşen gözyaşlarımın Sayfası oluşuyor her damlasıyla Seni anlatmak yağmur gibi aslında Sen de bir gökyüzüydün nasıl olsa.
Sen hiç sevgiyle düşen bir yağmur gördün mü? Kurduğum hayaller kadar sırılsıklamdım altında Gözlerim seni anlatabilecek kadar mavi Kalbim ise saklayabilecek kadar haindi Değil adını zikretmek Seni hava ile paylaşmak bile ihanetti Gülüyorum bazen kendime neydi bu ağlamak Ya da boş ver beni hüzünlü bilsinler Dertli bilsinler yaşadığım her anı Ben mutlulukla paylaşıyorum gözyaşlarımı
Ağlamak için nedenler gerekliydi Oysa seni anlatmak en büyük sebebimdi Gözlerim var ardımda korkutmuyorlar beni Çünkü yüzümü gördüğünde sevinç İçimi gördüğünde kalbini göreceksin Ah bir de okuyabilseydin aklımı Düşenler hep mutluluk pınarlarıydı.
Ne garip değil mi Hep ağlamak istediğim bir anda hep gülüyorum gülümsüyorum Ağlamak istiyorum senin için İlk bakışta aşkı Bir bakışla seni anlatıyorum.
..
BİR BAKIŞTA SEN Mert Zafer Cansever ( Mawish Şiirleri )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Bakışta Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Bakışta Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam ve saygılarımla