Binlerce metre derindeki o kuyuya düşen düşünce yankılanan ve sesinden kimsenin ürkmediği anlamadığı o derin sızılı çığlığın en fiyakalı daha da ötesi en cızırtılı -bu da yetmez- en etkisiz düşüş hızı ve yosunlaşmış ömür duvarlarına çarparak kendini kutsayan en sıradan yazgının o şık kederi ve bu kederi tamlayan müstakbel harf topluluğum ki büyüklerim dahî küçüklerimden dinledim bugün kendimi dinledikçe utandım takip ettiğim nâr dokulu o narefte dikeni topuklarımdan ziyade canıma batan o müstesna yolumdan acıdım kendime bendimin verdiği o mahur emeğe! beyhudeliğe vs..vs...
T’aradım itina ile ve g’ördüm bir film şeridi gibi bembeyaz karları saçlarım da siyahbeyaz bir hayatın renkli mükâfatını türküledim her elime aldığım da b’ağlamamla.
Şimdi büyük bir âşk ile d’inledikçe kendinizden ve y’andıkça binşeyler bulabilir hasretli vakitlerinize konuk olabilir hayatınızı bir de benim gönlümden mehtaplı gecelerinize ağır bir roman gibi - düşerek pusulara bir eski kitabın sayfalarına d’okunur gibi olabilirsiniz.
ki söylendikçe yüreklerinizde öykünerek her halukârda efsaneleşmiş dertlerimden dillerinize bir Fatiha ekleyebilir usulca eğriye doğruyu eşitleyip alnından öpebilirim eceli tüm kâlbimle yana yakıla ve hatta güle oynaya! bu hayatı o doyumsuz egonuza hibeleyip bir çırpıda b’ölebilir annemin toprağın da kızıl bir gelincik yahut beyaz bir çiğdem gibi salınabilirim "çiçekleri koparmayın" melodisi aşılamak için beyinlere bu sözü de bir şarkıya nakarat yapabilir sonra bilinçlice teslim edebilirim o narin yapraklarımı her damlasında güç bulduğum su bestelerime..
ve vakti geldiğinde çekip gidebilirim çiçekcehennemine bir gülün alından düşen kederli çiy tanesi gibi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiçekleme.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiçekleme.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
halini düşünüyorum, anını bir çocuk gibisin çölde gördüğün yıldızın peşine takılıp giden sakla umudunu çocuk bazı yollar dikenlidir ruhunu belki ama acıtamaz tenini
gökyüzü maviden vazgeçene kadar bakakaldığın gözlerini oradan göğsüne düşemeyen kendimi düşünüyorum Annen referans senin için kalp güzelliği sana sirayet etti belli... yıkıp hiç sevmediğim bu söylemi bir kereliğine "ah keşke.."diyorum
kalemini hiç bir şey bastıramaz sadece güçlendirir. tebrikler çok, bu defa saçımı örerken denk geldin güzeldi ufkunda dolaşmak Sevgimlesin
nakşeden ne çok rötuş yine çalıntı mutluluklara nifak sokan bir gölge belki de anlamsızlık. ardına düşsek de kayıp giden avuçlarımızdan ve nasıl da kaygan bir zemin yüreğin ihlali. eğilip bükülmemek belli ki ayakta tutan ve inancın rotası en keskin vuruş yine gönlün ibadeti. güzel betimlemeler ve insan okudukça, varlığına uyarladığı bir senaryo adeta. şiir için teşekkür ediyorum güzel yüreğine ve varlığın için de. tüm sevgimle her daim ve her daim en içten...
şiirin ilk bölümünü okurken keşke düz yazı olarak kaleme alınsaydı diye düşünmekten kendimi alamadım... ama devamında şiir kendini buldu ve duru su gibi akıp gitti öylece
usulca eğriye doğruyu eşitleyip alnından öpebilirim eceli ..... bence şiirin özü bu dizelerde ki eşitleyebilsek o iki olguyu birbirine inanıyorum ki alnından öptüğümüz ecel sonrası yaşantımız için kaygı duymamıza gerek kalmayacak
teşekkürler şiir güzelliği için kaleminize ömrünüze bereket.
Bugün seni ve şiirlerini daha iyi anlayabilirim çünkü içim boşluğa her an değil bir an düşebiliyor o an belki bu an.Çok güzeldi bir şiirin yazarına olan sevgisi kadar..
Güzel şiiri taktirlerimle Kutlarım…
Çok çok beğendim….
……………………………………Saygı ve Selamlar…