Dağlara gülerek anlıyoruz uçurumlardan yuvarlayıp sesimizi susarak görüyoruz içimizdeki sevinci kederler şöyle dursun bir yağmurbulutuna yükleyip özlemleri arka bahçesine gömüyoruz itilmişliğimizin yetimliğini.
Çok olmuyor mutlandıran gözlerimizi hevesi uçuk pembe yarım yamalak bir tebessümü asıyoruz sararmış hatıranın en üst köşesine bitmiyor beklentilerimiz fallar hâlâ taze.
Naylon kokuları nasıl da işlemiş çocuk kalan yanımıza ellerimizi çamurlayıp koşarken birden papatyaları öpen kızıl dudaklar oluyor sığınacak yer arıyoruz annemizin endişesinde.
Saatler unutmuş kuralları, zaman kötürüm dinç, birer kâlptik hepimiz oysa dört nala koşarken mevsimler güzelce ay ve yıl beş harfin toplamıydı cebimize yoldaş kâğıtlara bunlar ve hepsi öl provası öncesiydi kırılmaları öğrenmeden önce.
Birden oldu herşey inan aniden çiçeklerin solması, sökülmesi kâlbimizin yerinden günâhı boynuna iyimserliğin herşey, herkesi kendi gibi sanmayı öğrendikten sonra oldu Tanrı’m kuralları bozanlar doğduktan sonra! bizim suçumuz inanmak karşımızdaki perdelilere ve suçumuz insan olmak sadece.
Haklıyken bile öyle mağdur öyle şaşkınız ki etkisiz halde tüm heveslerimiz yaşama hakkı gasp çocukların sen dahî bu dünya da yaşamak istemezsin anlıyor bizi, biliyorsun değil mi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyanat.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyanat.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklıyken bile öyle mağdur öyle şaşkınız ki etkisiz halde tüm heveslerimiz yaşama hakkı gasp çocukların sen dahî bu dünya da yaşamak istemezsin anlıyor bizi, biliyorsun değil mi..
Kurtuluşumuz sensin - kabul et duâlarımızı hadi!
Ol der Rabbim olur da ya biz, biz ne kadar bu sunulanların kıymetini bilir ve takdir ederiz, ya da ayni değerde karşılık veririz Nar-ı'm. Muamma? Dilerim bize sunulan bu güzelliğin kıymetini bilir, ihanet yerine daha yaşanası hale getirmek olur tüm çabalarımız. İnsanca ve kardeşçe... Sevgimdesin Nar-ı'm. Gül yüreğine ve duyarlılığına gönülden tebriklerimle...
Güzelliklerde var bu hayatta Gel git'lerin olmadığı bir hayat düşünebilir misin? Hüzün olgunlaştırır, kaybetmek sabrı öğretir.
Hz. Mevlana
Hepimiz kendi derdine düşen acizler yığını Ne çocukları duyduk ne ölüleri Siren seslerini çoğu zaman trenlerden geliyor sandık Kara bulutların eksik olmadığı coğrafyalardan Yağmurdu gördüğümüz belki bombalardan ziyade
Dinlediğimiz muhabbetler aklımızı seğirdi
özür dilerim şâirem muhabbet kelimesini burada kirletme gafletinde bulundum. Af ola yine gözlerimizin suyu yükselmekte
zeynn tarafından 1/12/2017 10:32:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
etkisiz halde tüm heveslerimiz
yaşama hakkı gasp çocukların
sen dahî bu dünya da yaşamak istemezsin
anlıyor bizi,
biliyorsun değil mi..
Kurtuluşumuz sensin
- kabul et duâlarımızı hadi!
Ol der Rabbim olur da ya biz, biz ne kadar bu sunulanların kıymetini bilir ve takdir ederiz,
ya da ayni değerde karşılık veririz Nar-ı'm. Muamma?
Dilerim bize sunulan bu güzelliğin kıymetini bilir, ihanet yerine daha yaşanası hale getirmek olur tüm çabalarımız. İnsanca ve kardeşçe...
Sevgimdesin Nar-ı'm. Gül yüreğine ve duyarlılığına gönülden tebriklerimle...