öyle kahve içerken masallanır insanın içi bazen de..
Bir gâm bestele gönlüme, içime yağan hüzünler utansın..
...
Su’s dediğinde tutulsun ritmi nemi kuruyan kâlbimin b’üzülmüş karanfillerime can ol sözlerinle ömrün özeti olsun beyhude geçen günlerim yan(l)ışlarım bir duble eyvâh telâfisi olsun inanç, kan(a)maların papatyalarımın toprağı ol yeşillenelim.
Çayımda dem ol, ekmeğimde tuz çoklu bir son olsun azalmalarımız çikolatalı kek, kakaolu süt kreması bol latté orta şekerli kahve’m ol tüm fallarım sana çıksın.
Bir kitap ol ellerim de meselâ ayracı ılık bir tebessüm kötü bitmesin başladığım romanların sonu senaryosu sen ol yazarı ben..
Öksüz kirpikleri sevindiren bayram olsun çölüme yağan yağmur gelişlerin bir masal olsun hayat ve kabûs yalanlar önyargının çukuru çiçeklerle dolsun sevinci taşısın titreyerek kanatlarında martılar.
O’nca vebali nasıl taşır bilmem kendime ithaf şiirler nasıl iflaf olurum hüznümün ağırlığından avuçlarım da kanayan bir ömür dilim gâm içimde ölü serçeler.
En son bahçende buldum kendimi üzerimde beyaz çiğdemler gülüşlerin filiz tomurcuk olmuş ümitler efsunla duâlarınla bir bir âhvalimi gelişin demeliyim hüznüme gem rüyâlarımın gerçek hâli.
Onulmaz yarayım şimdilerde kendime karlı coğrafya şimalim ruh firari, kâlp buzlanmış, yüzün de sıcak gülüşlerle gel yolum zemheri ardım soğuk bir ba’kış..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su's besteleri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Su's besteleri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her daim içinde kaybolduğum-ki kaybolmalarla geçen bir ömür iken peyda olan-ve hüzün iken tetikleyici o ömür ki sergüzeşt bir ahkamda gizli tutulduğum ve derken kendimle yüzleştiğim...
Bir insan ölürken bu kadar b'aşk(l)a sevebilir mi?
ben yürüdükçe, yâr seviyorum dedikçe netleşen bir manzaraydı önüm.
durunca ressam fırçayı sağına düşürür yürüyünce sol yanım üşütür sanki bizden haber bekler şehir nefes almak için tamamlanması namümkün çizilmesi tek hükmüm! İstirahat saatlerinde, aşkın dedikodusunu yapardık birbirimize farkındayız lâkin.. tabağı sıyırma sünnetine benzerdik. son damlasına kadar aşk, aşk o ne büyük lezzetli, ne bereketli...
Bir insan yüreği katledilirken bu kadar aşkla sever mi? yine bertaraf olduk canına bereket sevgimlesin
Tartıya vuralım gönül terazisinde Gitmeler bir kefede Kalmalar bir kefede Ekleyelim dünü bu güne Anka kuşunun kanadına yüklediğimiz Umutlara tutunup yürüyelim geçmişten miras acıları Yarine dair hayallere ekleyerek Ki sebebimiz olsun suslarımıza.
Diyerek eşlik etmek istedim beğeni ile okuduğum Dizelere. Kaleminiz her dem var olsun şairim Selam Saygı
doğan günü göğsünde karşılamak vardı buz kesen ellerimi sıcaklığında avutmak..
ve işte yine kaldım sayfalar ortasında yarım kalan sabahlara uyanırken.. güneşin ruhunu ebediyete gömdüm şimdi, dünden kalma bir umudum vardı oysa bi-r yerlerde geceyi kızıla çalan vaktin son durağında kalbimin matemini yazgımdan sıyıracaktım gelmedin..
betimlemeleri ve yerli yerinde ustaca kullanılmış imgeleri ve çok güzel anlatımıyla mükemmel bir serbest şiir okudum severek... tebrikler ve saygılar sunuyorum.
tüm sevgimle ve tüm içtenliğimle...