Tarifsiz vakitler ve tarihsiz beklemelerin önüne set çekilmiş yangını kutsanmış yargıların notasında kanıtsal ezgiyim sınırı ateşle çevrili bir gül bahçesinin dikenli tellerine takılmış bir serçeyim titrek kâlbimle.
Gözlerine ayaz vurmuş tüm hayallerin sahibi benim buz tutan o gözyaşlarının da aklımdan vurulmalar falan hikâye nafile döğünmelerin ben iyi düşüncelerin kayb hâli yenilginin altın harfleriyim.
"kuş koysunlar yoluna" diyen o şâir dizelerinde toplarken dağılmışlığımı itinalı gül(üş)ler dikti gözçukurlarıma sırtında boş yer kalmayan güvenim teselliledi sözlerimi ’bir kez daha’ ve hatta hafızamdaki şâirlere sorun ve dinleyin yorgunluğumu hıçkırıklarımın göç sesini ki okurken kitaplarına gömdüğüm ’haklısın’ naralarımı ağrılarımı eksiklerimi.
Nefesimin iç çekişleri şahit öksüzlüğümün kalıntıları diz(e)lerimde çıkmaz sokaklar niye var adresler hâlâ yaşıyorken şehirlerde sorular! gelmeyen tren misâli aklımdan çıkmayan kokusuyla hanimeli ve annemin narin elleri kendimi bıraktığım umut ruhumu dinlendirdiğim o köşe tuzlanmış kar gibi bazen inançlar ama yinede aklımın topraklarında papatyalar kederim bir türkünün ezgisi önüm zorlu kış sonrası bahar ki sabır kor bir ocaksa içimde mükafat cemresi..
durum b’öyle gidiyor anne, herşey gibi’nin gibi’si...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hıçkırık göçü.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hıçkırık göçü.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel isim bu nar çiçeği anlamında okudum sanki.. şiirde çok güzeldi değerli şairem.emeğine o kocaman yüreğine sağlık efendim.yeni yılınız kutu sevinçleriniz umutlu huzur dolu barış dolu bir yıl olsun inşallah..kalemin daim olsun selam ve saygılarımla..
Bir dua üfledim huzurlar dolsun Kalbimden kalbine Hüzünlerin olmadığı günlere Sevinçlerin en hayırlısını yaşatsın Yüce mevla Cuma bayramımız Mübarek olsun bütün Müslümanların Cumanın ertesi yılın son günü otuz bir aralık İyi düşünelim ki iki bin on yedi mutluluklarla Dopdolu geçsin bu yıl kötü haberlerin olmadığı Sevgi yılı olsun .... Seneye görüşmek üzere mutlu umutlu nice yıllara Şiirli geceler tüm dost yüreklere Gönül kaleminize sağlık ......./▒/|▒||▒||▒|▒ ............/▒/---------------▒ ...........|▒|-----------------|▒| ..(¯v¯ )|▒|.(¯v¯)----------|▒|-(¯v¯) _(¯v¯)|▒(_≻✿≺)(¯v¯)-|▒(_≻✿≺_) (_≻✿≺_)▒(_^_)(_≻✿≺_)▓ (_^_) …(_^_)░▒▓░▓░(_^_)▓░▓▒/ ........▒▓░▓░▒▓░▓░▓░▓▒/ .........░▓▒░▒▓▒▓░▒░▓▒/ ..........░▓▒░▒▓▒▓░▒▓▒/ .•*¨✿ (◠‿◠)✿
"Bir şeyden kaçıyorum bir şeyden, kendimi bulamıyorum dönüp gelip kendime yerleşemiyorum, kendimi bir yer edinemiyorum, kendime bir yer.'.. Kafatasımın içini, bir küçük huzur adına aynalarla kaplattım, ölü ben'im kendini izlesin her yandan, o tuhaf sır içinden! Paniğini kukla yapmış hasta bir çocuğum ben. Oyuncağı panik olan sayın yalnızlık kendi kendine nasıl da eğlenir.Niye izin vermiyorsun yoluna kuş konmasına niye izin vermiyorum yoluma kuş konmasına niye kimseler izin vermez yollarıma kuş konmasına? ...
"her şey gibi'nin gibi'si" durumuna gelmişse yürekte, bu tarifi imkansız bir yalnızlık türküsüdür aslında, özlem dolu, hasret dolu...
ve en ağır özlemlerimiz de o en kıymetlilerimizedir daha çok, yerleri hiç dolmayan, eksiklikleri hep hissedilen...
pencerenın Aralık kalmasından dolayı üşütmüş begonya çiçeğim ve galiba toprağı ile saksısının değişme zamanı da gelmiş doğrudan güneş ışığı aldığı kadar gözyaşı içen cânım çiceğim hava akımından etkilenmediği kadar etkilendi duyumsadıklarından ve her gecenin böyle geçmesinden yorulmuş olmalı ki gecenin sabahına kış vurmuş gibi eğmiş boynunu
çoğaltılması sırasında acı! köklerinden ayrılan begonyam gibi derhal köklerinden alınıp başka bir saksının içine dikilerek çoğaltılmalı mıdır? yoksa ca(n)m önüne koyup aşırı soğuktan donarken susuz bırakılmasına özen mi gösterilmelidir.
gözyaşı akıtıp toprağını eşeleyerek ne çok acı beslemişiz yüreğimizde
zeynn tarafından 12/26/2016 1:29:18 AM zamanında düzenlenmiştir.