Yeni seneye de İstanbul’da terör kelimesini yansıtan eli kanlı tüm insan bozmalarını esef ile kanıyorum!!! Allahım insanlığı ve dünyayı kötülerden koru!
Derinden attığı çetin bir çizgiyle geçti yüzümden güz sarı ezgili döküldüğünden beridir gözlerimden kâlbim de uçuşuyor yaprakları kirazın eksik olmuyor huzmeli kırılmalar ve yankısı güvendiğim dağlardan koşulup da varılamayan o hedefler bitmeyen acayip yollar içim sızılı en delisinden.
Baharın cemre beklemesi özlemesi yağmurun çölü gibi ve bir şiire teslim edilen umutlar birden fazla, üçten az bahtımda şans denilen vaktini şaşmış afitap örselenmiş geçmişi sarar gibi başa usulca eksilmeler kendimden ve düşlerimden sonra çoğalmalar yeniden hatırlamalar ne kadar da az susulmuş çığlıklar misâli durgun desibel ötesi sesim.
Anlamsız harf cümbüşü sözler k’üfleneli yersiz sorgu ve soyutlanmış akıllara canlı ceset topluluğu sokaklar - eyvâh herkes ektiğini biçiyormuş bu ne külli bir yara bitir bu kabûsu Allah’ım dünyadakilere annemin kâlbinden yolla!! herşey iyi olacak kefilim ben duâma..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Esef (Sarı bir Ezgi) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Esef (Sarı bir Ezgi) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle güzel duaya Amin derim ben ancak.. yansıttığınız umut için teşekkürler. Her ne kadar içimizdeki yangına bir yudum su kar etmese de ... ya susuz kalsaydık...
biz dualarımıza kefil olsak da duaları amaçlarına alet eden insanlık yoksunları gün be gün çoğalıyor be şairim... Mevlam hakkımızda hayırlısını haksızın da belasını verecek İnşallah
duyarlı yüreğinizi gönülden kutluyorum her dem selam ve saygı
"- eyvâh herkes ektiğini biçiyormuş bu ne külli bir yara bitir bu kabûsu Allah’ım dünyadakilere annemin kâlbinden yolla!!".................burası yetti bana be canım...
vay seni sarı gelin nasıl olduysa elin...bencileyin türküler de gebe kaldı bizlere demek istedim bunu ben de en azından sazın da bam teline basıp ki, ah neylersin, en sevdalısından nakaratlısından heyhat..! & hayat bize mutlu olma şansı vermedi sevgili... deyişler ki bir Yılmaz Güney söylemi olsa gerekti
ötesinde -sevda- kalsın bizlere ve kahrolsun şiddet !
ki error veren, pamuk eller ile yazıldığında klavyeye..................aramada / az(ı)cık sevgi
Duygulu şiirinizi ve yazdıran yüreği kutluyorum… Yeni yılınız güzelliklerle dolsun günleriniz kutlu olsun. Yüreğinize gönlünüze sağlık, 2017’de mutluluklar dilerim… Şiirinizi çok beğendim… ………………………….. Yeni Yılda Saygı ve Selamlar…
Lâ/kin acı ve g/özyaşlarına tutsak bir gidişat sarıp sarmalıyor dört koldan...
Korktukça ve sustukça sobeleniyoruz kendi gayya kuyularımızda...
Ümitvar olmak lazım yine de...
Karıncayı dahi incitmeyen, en sevilenlerin dûalarını üfleyen kâlplerden ihsan etsin Rabbim o cansız kalabalıklara...
Kutlarım, saygıyla...