… gölleri kırılgan baharı sarı saçaklı hasret kavgası bu hayat deniz kokuyor yüzü gözü mavisi turkuaz sık sık kaçıyor dizeler kalbin deliğinden ne yapsak yaz yaz, yaza yaz düşe yaz, düş yaz dizleri yaramaz çocuk uykuda gözleri düş k/açtı / az az …
güncenden öpse dil sözden düşer sağa sola ne zaman çeksem İstanbul’u içime geçtiğim yollar düşer peşime her rıhtım sana benzer biraz mola veririm şiire hüznüm bekler deniz ertesi dalgalanır içimde bir tuz bu özlem durmadan basar yarama alazlanır.
ey ömrüm ne çok eskici var bu şehirde oku oku bitmedi türküler ne şiirler yaz yaz…
kör bir ıslık çalıyor dudağım yürüdüğüm her yol yokluk girse diyorum koluma rüzgâr biraz sen esse içimde bir gelincik açar kırmızısı düş mavisi aşk uslanmaz düş basar dağlanır az az…
ıslatsa yağmur çatıları martılar kendine yer arar sahi unutmadan leylekler geldi bu şehre yüzleri beyaz yaz mı geldi desem bendeki bu ayaz neden bağırsam avaz avaz sesim çıkmaz yaz yaz, yaza yaz düşe yaz her dize acılı saz… …
bir elim güvercin diğeri gül özgürlük hasrete yol versen biraz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hey Özgürlük... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hey Özgürlük... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir elim güvercin diğeri gül özgürlük hasrete yol versen biraz
Özgürlük kalbin hür olup sızısız nefes alması bana gör...
Ablacım şiirin yine Her zaman ki gibi mükemmeldi geç kalışımı affet emi.. Ama yinede bu içime işleye şiiri okudum.. Sevgilerim ve sonsuz saygılarımla ablacım...
ey ömrüm ne çok eskici var bu şehirde oku oku bitmedi türküler ne şiirler yaz yaz…
kör bir ıslık çalıyor dudağım yürüdüğüm her yol yokluk girse diyorum koluma rüzgâr biraz sen esse içimde bir gelincik açar kırmızısı düş mavisi aşk uslanmaz düş basar dağlanır az az…
ıslatsa yağmur çatıları martılar kendine yer arar sahi unutmadan leylekler geldi bu şehre yüzleri beyaz yaz mı geldi desem bendeki bu ayaz neden bağırsam avaz avaz sesim çıkmaz yaz yaz, yaza yaz düşe yaz her dize acılı saz… …
bir elim güvercin diğeri gül özgürlük hasrete yol versen biraz…
Neslihan hanım yüreğinize kocaman gülden buseler... İmgelere bayıldım...Bizde eskimeyen eskicilerden mi oluyoruz acaba... Özgürlük vuslata düştü... Kaleminiz daim olsun...
kör bir ıslık çalıyor dudağım yürüdüğüm her yol yokluk girse diyorum koluma rüzgâr biraz sen esse içimde bir gelincik açar kırmızısı düş mavisi aşk uslanmaz düş basar dağlanır az az… ..............................anlatım dizelerin uyumu sözcükler yerli yerinde süper olmuşşşşşşşşşş......tebrikler
bağırsam avaz avaz sesim çıkmaz yaz yaz, yaza yaz düşe yaz her dize acılı saz… … Sancılı bekleyişleri vae ömün özgürlük gibi Özgülük parayla elde edilemz mi? Çünkü her değerin para ile karşılandığında bir dünya kültür ikliminde özgürlük ne işe yarar. Kul olma ,sermayeye kul olma,lidere kul olma, adamın adamı olma,şeyhe kul olma çoğaltmayalım MAkama mevkiye satılmış ruhlar Ağı yüklerin altında eazilen onurunu kaybetmeye direnen milyonlar da bu çığın etkisi altında Şiiriniz düşündürdü bunları sağlıcakla kalınız
ıslatsa yağmur çatıları martılar kendine yer arar sahi unutmadan leylekler geldi bu şehre yüzleri beyaz yaz mı geldi desem bende ki bu ayaz neden bağırsam avaz avaz sesim çıkmaz yaz yaz, yaza yaz düşe yaz her dize acılı saz… …
bir elim güvercin diğeri gül özgürlük hasrete yol versen biraz…
AH ÖZGÜRLÜK...AH GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
sahi unutmadan leylekler geldi bu şehre yüzleri beyaz yaz mı geldi desem bende ki bu ayaz neden bağırsam avaz avaz sesim çıkmaz yaz yaz, yaza yaz düşe yaz her dize acılı saz… …
bir elim güvercin diğeri gül özgürlük hasrete yol versen biraz… ...................................................... YAŞAMI VE İNSANCA ERDEMLİGİ HEP EKSİK YAŞADIK ÖZGÜRLÜĞÜMÜZDE KALANLAR UKDELERİMİZDİ İÇİMİZDE....... BAŞARILAR
Bende, adressis adam olacağım diye hep kaçtım İstanbuldan.İstanbul'un bu yanı hep acı verir bana.Siz nasıl yarıpta böyle çıktınız orta yere?Özgür olmak ve İstanbul'da olmak.Zaten özgürlük bu anlamda İstanbul'un dışında çok işe de yaramaz hani.Neslihan YAZICILAR.Yine müthiş,güzel ve saşlam o kadar da ince düştünüz sayfalara.Yine şiiriniz adına sizi alkışlıyorum.Selam,saygı.Yürağimizden.Siz daim varolun emi...
ÖZGÜRLÜK...ilk göz ağrım vazgeçemediğim sevdam.......