(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece Saçlı Kadın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gece Saçlı Kadın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben hiç hüzne dokunmamıştım bir kadının gözleriyle hiç görmemiştim sahilin yıkıldığını alnına dokunmadan önce… Harika bir imgelem dünyanız var...Diğer şiirlerinize de baktım...çok güzelllerdi,zevkle okudum tebrikler.
Ben sadece güzel olmuş diye yazmak için burada değilim. Teknik olarak birazcık bilgim vardır edebiyat hakkında, şiir hakkında tabiki. Ben sizin şiirinizi teknik olarak inceleyemem elbette. Bence bunu kimse yapamaz. Ve şiir okumayı çok seviyorum. Burada bulunmamın büyük nedeni şiir okumak ve okuduğumu beğendiğimi belirtmek. Bunu yapmak hoş. Emeğe saygı duyarım.
Gerçekten şiiriniz çok güzel. Duygu dorukta. Yalnız kalmış bir kadının hüznü, beni de içine alır. Bu şiir anneniz için fakat okuyanda kendini içinde bulur bu dizelerin. Zaten şiirleri okurken kendi duygularımla eşleştiririm ben. Ne diyeyim güzel bir şiir okudum. Duygulandım... Yürekten tebrik ederim. Sevgiler
Güneş saçlı kızın gece saçlı annesi... Kim bilir hangi ayrılıklar yürüyordu saçının tellerine.. Hangi vuslatları hayal ediyordu alıp başını ellerine.. Işığın ondan geldiyse;ki öyledir mutlak;nasıl da aydınlık bir anneciğin var;tüm gecelere inat!
Hürmetle öpüyorum ellerinden Ceyda Annem'in... Senin de güzel yanaklarından...
Böyle bir çocuğu olmasından ne kadar memnundur annen.Evet şiir anneye, ama, ormanda alev gibi, yakıcı koş koşabildiğince hangi ağaçtan başlanır söndürmeye.Ve hangi suyla?Sular ne kadar uzağında.Neslihan Hanım,çok güzel bir şiirdi.Güzel çoktan eskidi senin şiirine yazarken ama,yapacak bir şey yok,çok çok güzeldi.Sen yaz,biz zevkle okuyoruz,emin ol.Selam,saygı.
Böyle bir çocuğu olmasından ne kadar memnundur annen.Evet şiir anneye, ama, ormanda alev gibi, yakıcı koş koşabildiğince hangi ağaçtan başlanır söndürmeye.Ve hangi suyla?Sular ne kadar uzağında.Neslihan Hanım,çok güzel bir şiirdi.Güzel çoktan eskidi senin şiirine yazarken ama,yapacak bir şey yok,çok çok güzeldi.Sen yaz,biz zevkle okuyoruz,emin ol.Selam,saygı.
bir kadının gözleriyle
hiç görmemiştim sahilin yıkıldığını
alnına dokunmadan önce…
Harika bir imgelem dünyanız var...Diğer şiirlerinize de baktım...çok güzelllerdi,zevkle okudum tebrikler.