YILKILARIN BAHARIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın çoktandır bana sitem ediyorlardı.Niye düz yazı şiiri yazıyoprsun diye.Aslı9nda tarzım modern düz yazı şiiri.Abbas SAYAR arkadasım aklıma gelince on dakikada bu şiiri yazdım:bakalım ozaan mıyım şair miyim .Yoksa hiç bir şey miyim......
işte size kafiyeli bir bahar.......bu yıl da gelecek agar agar.....kuşlar canlanacak birdenbire........bahar yagmurları yagacak çise çise.....bazen gökler korkutacak seni gümbür gümbür......sular daglardan cağlayacak.....gürül ...gürül.....aklar dönüşecek yeşile...maviye....kırmızıya.....gezecegiz kırlarda doya doya......balıklar havadan sarhoş.....dansederek atacak kendini... karaya....bu yıl erken düştü bahar havaya.....doga erken yazacak şiirini....herkez dinleyince anlayacak degerini......ABBAS ın yılkı atları yaşıyorsa kurtulacak yeni mevsimle.....yeniden koşacak yaşama yeni bir hevesle.....ancak alıştılar serbestliğe....gem vurmaya gelmez artık hürriyete...işte size yeni bir bahar.....bak bakalım ...çık dışarıya....yaşamda neler var....öyle oturma sünepe sünepe l.....takılma her yere bilge bilgel....dal halk pazarının içine....yürü yürüyebildiğince...sade bir vatandaş gibi...elin cebinde.....bugün fareli köyün kavalcısı kaval çalıyordur belki....gör bak neler satılır orada türlü türlü...çeşit çeşit...satılan hersey satıcı için bir ümit....hatta ölü balık bile....gez bunu bile bile....küçük de olsa bir parca bir sey al da git evine.....belki bilmeden yardım edersin bir ihtiyaç sahibine.....şükret bugün de yüce yaradana.....yetiştiğin için rengarenk ...kafiyeli bir bahara...şükret ve degerini anla....
|