Ey aşk, Her şiirde bir başka sen Her sen bir başka şiir, Sen şiirlerin icadısın…
Şiirlere hürmetsiz aşkseviciler Pertavsız bakıyorlar yorgun hislere Son hasatı almak için Şakşakçı bir maskarayı oynuyorlar boyuna. Bu susuşmalar ondan…
Sevinsin tamahkârsızlar, Gaipteki duyguları talan edip Tepe tepe kullansınlar. Ey aşk! Nasıl olsa, her sözcük sana muhtaç olacak. Senin olmadığın yerde şiir olmayacak...
Ne bacaklarımın dermanı, ne nefesim, yetmiyor seni kovalamaya Yoruldum artık beklemekten başka her şeye Zamanım ise yok dönüp de bakmak için Duvarları sevişim ondan bir mahpus gibi…
Dönüşün kendi şiirinde Tutruklu kalmasın diye, Ardışık kapılar açtım gönlümde… Seni ne algılamak, ne de duyumsamak mümkün olmakta… Goncagülün cazibesinde Sen, dikenli bir dal gibisin…
Kendi nefsimde ya da nefesimde Buluştuğum ve tükettiğim her şey /Şiir diye/ Bir çamuru yoğurmakta sessiz sedasız.. Beynimi tırmalıyor bezginlikler Garazkâr yorgunluklar kirletiyor duyguları. Daha fazlası, her mısra bir absürt komedi…
Ey aşk, ya da ey şiir! Bir mola sadece, nüans farkıyla Tanımlayamadıkça küçülen duygularım için…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK, ŞİİR VE BEN … şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK, ŞİİR VE BEN … şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten Kutlarım. Kıymetli hocam çok güzel bir okudum sayenizde o güzel yüreğinize emeğinize kaleminize sağlık yürek sesiniz hiç susmasin saygı sevi dua ile kalin hayırlı cumalariniz olsun Rabbim size mübarek cuma hürmetle sağlığınızı daim etsin saygilar
Anlam ve anlatımıyla harika bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık hocam… Kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Dönüşün kendi şiirinde Tutruklu kalmasın diye, Ardışık kapılar açtım gönlümde… Seni ne algılamak, ne de duyumsamak mümkün olmakta… Goncagülün cazibesinde Sen, dikenli bir dal gibisin…
ÜSTAD YÜREĞİNE SAĞLIK KALEMİN DAİM OLSUN...ŞİİR ŞİİRDEN ÖTE OLMUŞ.....