İnsan yitirdiği zaman sevdiğini, adını yağmurla buluta verir Gözlerle gök arasında bir savaş başlar, geceler düşman öyle ya biz, nehirle denizler arasında kurduk düşlerimizi Fırtına karası hayaller kurduk, kapılıp gittik üzerine üzerine Adımı ardıma yazdırdım, aklımı sana, kırgınlığı bana İçimde bir şeyler var ama, ben kaderimi toprağa bıraktım İki yokluk arasında, katran karasıyla ayrılığa inandım Biz aslında çok inandığımız bir yerden kırıldık, yıkıldık Belki bir süre yollarla sınandık, dönüp dönüp geriye baktık Belki sıkıldık, belki sıkıldın, belki sanmıştın Yanıldın oysa , ben sevgimin büyüklüğünde dağları yarattım Yazlarımdan çıkıp kışlara karıldım, ısınıp güneşe çıkamadım Yeter artık dediğim zamanlar oldu, hep keşkeler susturdu Her defasında bir felaketin girdabına giriyor, dönüyordum Sen bilemezsin giderken, benim neyi nasıl hissettiğimi Eve dönüş yollarına içimden bir can bırakacakmış gibi İntihar vakalarına özenir gibi, ölümü nasıl özlediğimi Bilemezsin gözlerimdeki güzelliğin nereye park ettiğini Anlamazsın sen, nasıl söylenir ki anlatamam ben, bilmem ki Belki çok güvendik, belki unuttuk, belki çok söylendik Hatırla sevgili, biz biterken göz gözeydik Biz aşkımızın ardından, başın sağolsun dedik.
Penceremde yapraklar sarıya aşina, utanır baharlar Gülüşüm vardı öfkelendi, sert bir fırtınayla sözlendi Çok şey öğrendim, mesela bitti dediğimde, gitmeyi Gitti dediğinde ise, bitmeyi öğrendim ben Belki biz hep bitiktik, sanırım biraz fazla direndik Sevdin mi sevmedin mi inan hiç bilmiyorum, bilememde Ben hiç sormadan, kör ve yavaşça yaşayarak öğrendim Biliyormusun, aklıma getircikçe seni çok alınıyorum Sıra dışı düşlerimde beyaz melekler görüyorum İçimde bir aşk var ama, mahşere bırakıyorum Ağlıyorum, faydası ne bilmiyorum, biz hep böyleydik Biz aslında başlarken hoşça kal demiştik.
Ben isminden bile yorulurken ölümcül sorgular var Adresini soruyorlar şimdi, mutluluğu soruyorlar Susarsam ben, konuşursam, sen yanacaksın biliyorum Ezelden beri yanıyordum gerçi, adın ezel miydi? Sen bilirmisin üzerimdeki ağırlığın seslerini Sert bir kayanın neler yapabileceğini Diri diri ezilen bedenim, kader miydi keder mi? Her gece kalbime inenler neydi ecel miydi? Biliyorum ki hüzün istilaya bırakacak yüreğimi Uykularım gidiyor, şuursuzum, kusursuzdum Yıldızım, ayım, hey benim karanlığım Sen de öleceksin bir gün biliyorum, öl be Öleceksen benim gibi diri diri git dünyamdan Kim neyi hak ettiyse Yaradana havale.
En başından bugüne kadar Hatırla sevgili, sorgula sözlerimi Göz gözeydik biz Biz aynı kalpte birbirimize Başın sağolsun dedik.....................
...
BAŞIN SAĞOLSUN - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başın Sağolsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başın Sağolsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan yitirdiği zaman sevdiğini, adını yağmurla buluta verir Gözlerle gökler arasında bir savaş başlar, geceler düşman öyle ya biz, nehirle denizler arasında kurduk düşlerimizi Fırtına karası hayaller kurduk, kapılıp gittik üzerine üzerine Adımı ardıma yazdırdım, aklımı sana, kırgınlığı bana İçimde bir şeyler var ama, ben kaderimi toprağa bıraktım gönül sesiniz hiç susmasın Sevgi ve saygılarımla...
zamansız bir ayrılık ve ardında kalan buruk gönülden duygulu yansımalar. özlenen sevgili ve dinmeyen bir aşkın acıları ustalıkla şiire işlenmiş tebrik ederim
Gözlerle gökler arasında bir savaş başlar, geceler düşman
öyle ya biz, nehirle denizler arasında kurduk düşlerimizi
Fırtına karası hayaller kurduk, kapılıp gittik üzerine üzerine
Adımı ardıma yazdırdım, aklımı sana, kırgınlığı bana
İçimde bir şeyler var ama, ben kaderimi toprağa bıraktım
gönül sesiniz hiç susmasın
Sevgi ve saygılarımla...