İçinde bir kıvılcım ateşlendiğinde Yangına hazırsın demektir.
Mesele bir şiirin gülümseyişi değildi aslında Yazılışı veya dizilişi değildi cümlelerin Şairi olduğum kalbinin tomurcuklarıydı şarkılar İçine anlam katan, sözleri değildi yazıların Bir anlık his ve gülümseyiş, bir ağlamayla Yağmur, gökyüzüyle barıştığında gelir aklıma Dolu dizgin fırtına, her denizde kasırga Yok olup gittiğinde, çıkar mı yollarıma? Bir resim çizdim, hasreti anlatan duvarlara Dönüp baktın mı hiç sevgili gözyaşlarıma Aşkta kural olsa hüzün ağlarmıydı bana Sevdim seni, olsan da yanımda olmasan da.
Aşkı vuran ayrılığa bir çiçek gönderdim Uğramaz oldu şehrimin sen kokan durağına Bırak dalgalansın hayat, sürgüne bağlansın Gittiğim her yerde, adın var sancağında Bendim doğruların yalancısı bay aşina Olur ya sevmedim dersem bir gün, inanma Körlükte zaman yoktur bakmadan yürütülür Görmeden hissedilen bir aşk varsa eğer Diz çöktürür.
Ben hep ağladığım kadar gülmeni istedim Bir mesaj aldığımda aydan, yıldızları izlerim Her aklıma geldiğinde sigaramdan çektim Sen çek içini yeter, içlen, ben hissederim Bir varmışsın, bir yokmuşsun gibi Her gece bir solukta dumanımda gizlerim.
Aşk ellerinle beni kavuşturduğunda değil Adını duyduğumda geliyor nedense Nedense her geldiğinde anlamını katlıyorum Sevgi her ne olursa olsun hürmet değil mi Saygımı çerçeveleyip dört duvara asıyorum Uzaktan bile olsa dört köşe oluyorum.
Ateş olup söndüğünde yanmaktı benim adım Her ne zaman vazgeçsen de yeniden başlıyorum Lugatımdan düşen ağır sözler vardı hani Ayrılık gibi, gitmek gibi, yok olmak gibi Ben hepsini geceyle düşlerime bırakıyorum Her sabah güneşi kahveyle selamlıyorum.
Kimi sular vardır ki ateşi acıyla söndürür Kimi ateş vardır ki suya diz çöktürür İşte böyle sevdim seni, çökerek dizlerimi Ecel gelip vurup alana kadar boynumu Kader gelip senden sökene kadar koynumu Puslu bir yazıyla suya bıraktım gururu.
İçimde bir kıvılcım ışık tutuyor şimdi Solumdan yoluna bir mektup yazıyorum.
Ey aşk! Gönlüme karları yağdırsan da sen Çoktan ateşe verildi kalbim Eriyipte gitsen de çok uzaklara Erimiş bir damla suya Diz çöktüm ben.............
..
BİR KIVILCIM - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kıvılcım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kıvılcım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba şair. Duygular ve yaşanmışlıklar ve erişilmeyecek duygular ancak bu kadsrnd güzel dile gelir. Betimlemeler harika ve isabetliydi Kısacası bir yürek sesiydi şiir Hoşça kalın, saygılar
güzeldi,tebrikler