Bırak tanrım beni, bir kez daha yanayım Son kez olsun aşkla, bir enkazda kalayım İhtiras, aşk ve ayrılık, varsın olsun hepsi Bir avuç sevgiyle bir okyanusta boğulayım.
Hikayeler öyküler, düşlerimde masaldı zaten Ya da bırak bitsin boş ver, razıyım hepsine Bir ömür kalmasa da şu kalbimde Bedelini yağmurla yatırmıştım ben.
Gitmek için değil kalmak içindi bu gelişim Tek bir gerçekle, çok yalanı sildim kalbimden Çok irkildim, fazlaca serpildim gökyüzünden Bir şimşek çaktı ki, gülüverdim yüreğinden.
Sen yüzüme kilometrelerce uzaktan bir bekleyiş Ellerim kadar da yakın bir hasrettin, özlemimdin Nasıl anlatsam ki bilmiyorum, benimle hissediyorum İsmini verip gözlerime çizmek istiyorum.
Suyun susuzluğundan korkuyorum, düzenli içiyorum Bir gün bitersen diye, bir denize yalvarıyorum Hani gidersen bir gün, benden önce mahşere Sırılsıklam kalbimi, azraile saklıyorum.
Dizlerimi çöküyorum seni hissettiğim geceye Yine ellerimi açıyorum seni yaradan Rabbime Dualı maviden bir nazar boncuğu var ellerimde Düşersen eğer, tutup kalbinden kaldırsın diye.
Hayat çok kısa, çok uzun sürmez belki görülmez Hiç kimse mezardan çıkıp, bir bedenle dönemez Dostla düşmana sırtımdan vurana aşkla gelinmez Hadi kıyısından gözlerinin gülüver biraz.
Kal geliyor yine her düşlediğimde içimde Unuttum gitleri, gitti şimdi ayrılık ötesine Yaz geliyor, yazıyorum, sayfa sayfa berisine Bir masal doğuyor canım tüm gerçekleriyle.
Sonu gelmeden ilk mısrada öpesim var seni Zamanla gün olur, umutsuz yıllarda geçer Gün olur şu fırtınamda bir ayrılık da vurur Bir rüzgarda olsan gel, benim ol yeter.
Gelip geçsende gel, kalıp gitsen de gel Yanıp tutuşurken şu, yalan gözlü dünyamda Bir cehennem de olsan, yine gel, yine gel Seni severken ölümü hak etmiştim ben.
Bir gün de olsa benim ol yeter.
...
BENİM OL YETER - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim Ol Yeter şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim Ol Yeter şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgile saygımla