Gamzesi yağmur yanığı, gözlerimin daldığı nokta da konaklıyor aklım pembesine keder asılmış gül misali yaprakları leyla dikeni kendine yara bir gül dalı sayın beni yakın kızıl rüyâların ortasında diğer adıdır cehennem nasılsa kaderin susmayın bağırın ağır ağır kırın gövdemden dileklerimi sanmayın ki geçecek sanmayın bitecek yokuşlar ayaklarımın altında
ki ne çok umuttu karşı dağın ardı ne çok gülüş ihtirastan kurumuş dudaklarıma kesin biletimi artık yorulmuşluklarımdan nasılsa hikâye yaşadıklarım anlamayana nasılsa masal uzaktan bakanlara gayrı kötürüm bir muamma
uzaklardı en çok gözlerime yakışan en çok titreten bitkin kâlbimi anlayın dönüp dönüp kendime varamadığım flu engelleri aşamadığım nerde duracağımı bilmediğim bir çember hayat bir garip hengâme bir hazin nefes bir tuhaf dönence
ve asın beni kelimelerimden cümleleri defnetme vaktidir an huzur ile öleyim heyhât s’ona dönüyor zaman..
Haziran2016/Z. Nâr
Seslendirme için dost kaleme saygı ve teşekkürlerimle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur yanığı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur yanığı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi misale sığar böyle bir aşk,düşün kelimeler darağacında.Olsa olsa gül misal olur Leyla, güllerin renginde hüzün yuvalanır. Gamzesi yağmur yanığı sevgili yağsa da olur yağmasa da toprağımıza.Teşne dudağımızda hep sükut demlenir;lakin kimsecikler bilmez... Tebrikler güzeldi,Beğeniyle okudum; daim olsun. Saygı ve selam ile.
merhaba şiir ...susmayın bağırın sanmayın bitecek yokuşlar ayağımın altında ..nasılsa yazdıklarım bir masaldı anlamayanlara ...hayat flu çemberlerimi aşamadığımdır .. heyhat sona dönüyor zaman ve hakikaten uzaktan sevmelerde öldüğünün adıdır hayat..
yüreğine sağlık sevgili nar-ı çicek..gül dalı gibiydi şiir ..selam ve muhabbetle
Yorgunluklarin, kirginlikların, Ayrılıkların, yasanmislikarın, sitemlerin ve hüzünle, acıların duygularla dizeler aktarılısi. Harikulade güzellikte bir şiirdi. Yürekten kutluyorum kalemdas arkadaşımı. Saygı ve de selamlar yolluyorum. .
bırak anlamayan anlamasın, masal sansın uzaktan bakan. hiç değilse anlaşıldiğini sanip yanilmanin tadina varmazsin.. hem Allah Semi', Allah Basîr... bundan öte avuntu var mi? bundan güzel gerçek var mi..
Neresinden başlasak Şiiri okuduktan sonra duygular şaşkın ediyor insanı saf temizlik gözü kör olası sevgi gözü kör olası güven bu duyguları yaşatır mı bir kalbi diye düşündüm kaldım. İnsan kendine ne diyebilir ki korkma canım ölene kadar beraberiz den başka...
Sahi
sen hiç dingin olabildin mi ?
Hadi bi çay demle, bol hüzünlü olsun.
İyi değilim bende