(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnanışım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnanışım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılık varsa aşkta vardır.Aşk varsa acısıda vardır.Aşkta ayrılık varsa acısını bırakır yüreğimize.... öylesine bırakırki , bir ömür boyu bu acı ile yaşarsın ve bu acı ile yaşaya yaşaya bu acıya da alışırsın an gelir bu acı senin vucudunun bir parçası olmuştur.artık bir şey hissetmez olursun.oysaki en büyük acıda budur. Yalnızlığın içinde bir ses beklerken gidenin gelmeyeceğinide hep bilirsin, Giden gitmiştir ama gidenlerin bir nedeni vardır, kalanlara ise neden sorulmaz.Aşk kelebeği sevmek gibidir onun ömrü yetmez zavallı yüreğinde yada gün gelir sormadan kanatlanır bir başka mevsime......İnansanda beyhudedir bekleyişlerin....
İnanırken, geleceğini bilirken beklemenin güzelliği ne kadar hoş yansımış mısralarınızda... Öylesi beklemelerin heyecanını yudum yudum hissettiriyor insana...
Çok ğüzel bir şiir olmuş elinize, yüreğinize sağlık... Bu şiirde farklı bir yön buldum... hep hüzün işliyoruz nedense...Hüzün dolu şiirler arasında şiiriniz farklı iklimler getirdi yüreğimize... umut dolu , heyecanlı, bekleyişlerin coşkulu mutluluğunu duydum mısralarınızla...
İnanmış sevdalara dokunsun hep parmak uçlarınız da tatlı sızılarla kalsın hep
Güzel şiiri ve yazan yüreği kutluyorum... Saygılar sunuyorum...
Hüzün karaladıkça, gönül karalanır diye düşünüyorum... Ve ben genelde hüzünleri karalıyorum kağıtlara (elde değil) Arada bir de olsa gönlü feraha erdirmek lazım... Teşekkürler güzel yorumunuz için. Sevgi ve saygılarımla...
İnanmak, güvenmek, güven vermek = Aşk , sevmek ,sevilmek
Doğru muuuuu...?
Yalan diyen varsa , parmak kaldırsın .
Efendim , Yok mu...?
Ben biliyorum canıııım !