Bir hazin gece içinde Uykusuz yine gözlerim. Yıllar geceme düştü Düş/müş ümit ettiklerim..
Gündüz geceyi yenmişti yine Bir eski çınar dibinde Demlenmek idim… Sen benden gittiğinde Öylece kalakalmıştım Sözsüz veda ertesinde Ertesinde zamanlarım bilmece Eğilmedim hiç Başım dik çınara aldanmışım Kendimi kandırmışım Elif kadar inceymiş sana kanışlarım. Kaç fasıl yanmış inanışlarım Yanmış kor olmuş naralarım Ah yaman sevdalım Yıllarca dillerde şarkı olmuş acılarım…
Gece çökmüştü ertesinde Bir yürek hevesinde… Leyal-i Hasret….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar Geceme Düştü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllar Geceme Düştü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hergün bir yarın , yarınlar mahkumluk dünlere ve yarınlara... Azad edilecek bir kendim kaldım , onuda et deli gönlüm... Yüreğine sağlık mate uzun zamandır girmiyordum siteye girdim ve şiirlerini yine şiir tadında okudum... SAygılarlar... Takipçin BROOKLYN....
Bu dizeleri Yazan değerli kalemin elbet başı dik olmalı her daim
ve her daim SAYGILARLA