(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAZEN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAZEN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen Bir uyanırım ki ölmüşüm. Cürümü nedirki şairin, canı nedir ki? Bir uyanırım ki, Herhangi bir şiirde ölmüşüm.. Bazı bazı; bazen Şiir gibi ölürüm ben!
Bazen; Gözlerinin içinde kaybolurum Mutluluk kelimesinin anlamını anlarım Sevmenin, sevilmenin hazzını tadarım Sende sen olurum yırtıp tüm kimliklerim Nefesim olursun, damarımda akan kanım Ben olursun bende, benim olursun Yakmışken alev alev tüm dünyayı İşte eksik parçam derken Uyanır, yerimi anlarım Susarım… Susarım...
B a z e n…….
ben sizi ilk kez okudum... nasıl kaçırmışım diyede hayıflandım... yorumunuza bu yüzden çok teşekkür ediyorum...
şiire gelince; bazen: öyledir bir suskudur adı çaresizliğin yarım kalan rüyalara yetecek gücümüz yok. düşlerimizin ıslandığı gecelerde böyle bölük pörçük rüyaslarımızın olabilmesi bile bire nimet... önemli olan hissetmektir canda can bilebilmektir bazenler daima olsun yüreğinize sağlık....
Bazen; Gözlerinin içinde kaybolurum Mutluluk kelimesinin anlamını anlarım Sevmenin, sevilmenin hazzını tadarım Sende sen olurum yırtıp tüm kimliklerim Nefesim olursun, damarımda akan kanım Ben olursun bende, benim olursun Yakmışken alev alev tüm dünyayı İşte eksik parçam derken Uyanır, yerimi anlarım Susarım… Susarım...
Nefesim olursun, damarımda akan kanım çok güzel sözler ve çok büyük aşka gebe bir kalp eee yürekte güzel olunca şiir bir başka anlam kazanmış ve güzel bir şiir meydana gelmiş kutluyorum sevgilerimle...
Usul usul akarken sevda, bir geceyarısı aniden uyandırılırsın, sıcak yatağından çıkmak ürpertir insanı ve yürütürler seni ışıksızlığa.. Sol yanında sevdan yoktur, sorularınla kalırsın başbaşa.. Gerisi ne ölüm kadar berrak ne de yaşam kadar bulanıktır....
Bazendir tüm yaşanmışlıklardaki en muhteşem anlar Bazendir yakalanmış yaşanmış mutlulukların devamlılığı Yüreğin sahibine teslimi bazenlerdedir Asla ebediliğe ulaşmaz bazenlerden kurtulmak zaten ömrü saran mutluluklara sahip olmak Bazenin güzellikerini kaybetmek olmazmı Bazenlerinizde yakaladığınız muhteşemliğin sahibi olmak bu ayrıcalığı yaşayan olmaktır bu değere sahip olunmalı şairem ... Bazenlerinizin aralıklarla daim olmasını diler Önemli bir değerin farkındalığını KUTLARIM Sevgilerimle...