Aleyhte rey kullanılmış asalete Epey olunmuş geçeli hiddete, acizliğe. Sür diline bulanmış bin bir küfrü, sür yüzüme Tün geçer, gün göz süzer Bulanmaz çare…
Teni hoş, ruhu boş adamlar eskir bu şehrin sislerinde Karanlık yüzleri çiziktir canı yananların gizlerinde. Çelme çelme düşürülürken bahtı karalar sözlerime Ben seyre dalarım, bu şehrin ücra köşesinde Ne çare!
Bilseniz ki kaldırımlarına eştir her sin Bu serseri şehrin
Ardından bir makber tutulur göğe Bir makberle unutulur hecehece Dem de kalmaz ki o da tek hece
Acısıydı dün! Şimdi can yanıklarıyla örtünür tün Ateşinin gücünden doğar yeni gün…
Vay kırgınlıklarıyla göç edenlere! Tün geçer, gün beni süzer Bulunmaz çare…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aleyhte rey kullanılmış asalete Epey olunmuş geçeli hiddete, acizliğe. Sür diline bulanmış bin bir küfrü, sür yüzüme Tün geçer, gün göz süzer Bulanmaz çare… " Bilseniz ki kaldırımlarına eştir her sin,Bu serseri şehrin " Bu şehirde şair olmak da zor, belki bazılarınca da âr...Bihaysiyet zamanlardan geçmekte insanlık, ve bulanmakta her dem âb-ı sevda...Şairler olmasaydı acaba hangi renkle doğardı bu şehre güneş? Aleyhine rey kullanılan güzelliklerin aleyhine rey kullanan yüreğinizi ve kaleminizi kutlarım.Yine harikaydı şiiriniz.
Evet ve biz gideceğiz, hiç bir şey söylenmemiş olarak. Ne olacak? Bu hayat bize aşkı gösterdi ölüme razı etti. Üçüncü şık yoktu. Işık yoktu. Derviş yolunu bilmez tutar kader elinden. Dolu dolu ilham yüklü bir şiirdi. Çok şey idi... Selam ve saygı ile.
hiç bir şeye değmez ama bu ne zaman anlaşılıyor ölünce mi? o zaman ölebilseydik bir kere olsun yaptığımız yanlışlıkları görebilseydik. sevmeli ya, insanı, doğayı, tüm evreni nedir ki ölenler geri geliyorlar mı? kibirden nefret ederim, kalp kırmaktan elimden geldiğince yapmamaya özen gösteririm.olmuyor mu oluyor ama bu olanlar beni çok üzüyor.tebessüm en küçük gibi görünen ama en büyük hediye. çevrendekilerin seni sevmesini istiyorsan önce sen sev. bak bir gün daha bitiyor ve 12 kasım 2008 bir daha geri gelmeyecek. çok fazla yazdım galiba. saygılar.
Şairler hep olmayacak şeyleri özleyenlerdir.Çünkü şiir büyüdür ve bu büyüden doğan kelimeler insanüstü danslarıyla düşleri gerçeğe dönüştürmeye çalışırlar. Tebrik ve saygılarımla
Aleyhte rey kullanılmış asalete Epey olunmuş geçeli hiddete, acizliğe. Sür diline bulanmış bin bir küfrü, sür yüzüme Tün geçer, gün göz süzer Bulanmaz çare…
Acısıydı dün! Şimdi can yanıklarıyla örtünür tün Ateşinin gücünden doğar yeni gün… ...........................................RUHUMUZ DA EVRENİN BİR ÖZ/ETİ İŞTE.KUTLARIM GÜZEL DUYGULAR YAŞATTI ŞİİR,ATEŞİNE ÇEKİP AŞKIN...SELAM SEVGİ VE SAYGIMLA SEVGİLİ BAŞAK...
Bu serseri şehrin"
harika..
seçki almamasına şaştım doğrusu....
vurucu dizeler..
kutlarım..