(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmurlu Bir Gündü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmurlu Bir Gündü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdalıydı birine, deli gibi aşıktı. Yüreğinde parlayan,hiç sönmeyen ışıktı.
Aşk gözlerimizde cenneti görmektir, aşk ne masum bir duygudur.Aşkı çok güzel bir dille anlatmış kıymetli öğretmenimiz.Aşk şiirlerini de çok sevenlerdenim...Kutlarım efendim... Saygılarımı bıraktım...
ÜLKÜ HOCAM .... Cok özür diliyorum ben bu şiir nasıl kacirdim aslinda başka bir yerde okuyup yorumladim.. Ama burda bu harika dizeleri gec yorumluyorum çok özür dileyerek,,, yüreğine sağlık sevgili hocam gerçekten çok güzel dizeler okudum
Sonu hüsran olan bir aşk hikayesi bu kadar mı güzel anlatılır.Beyit süsü verilse de dizeler,imge ve hikayede hiç kopukluk yok.Candan kutlarım sizi şairem.
Hoş ve güzel bentlerden oluşan güzel bir eser Gönlüne, ömrüne bereket değerli kalem Kutluyoruz yürekten, yalansız, riyasız SONSUZLUĞUN SAHİBİNE EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN
Sonu vuslat olmayan büyük sevdalar Asla küllenmese, hep bir kıvılcım saklıdır küllerin arasında. En acısı da onu bir başkasının kolunda görmek Yaşarken ölmek demek hoşça kalın hocam harikasınız
Harika dizeler di her zaman ki gibi taktire şayan eserlerin gönülde Kutlarım deyerlı hocam emeğinize yüreğinize sağlık saygılarımla selamlıyorum efendim
şiir harika yürek sesiniz var olsun selam ve sevgilerimi bıraktım efendim o kocaman yüreğe sonsuz saygılarımla iyigünler diliyorum tüm şiir seven yüreklere
Harika beyitlerdi, haz alarak okudum. Bu seçkin eseri ve değerli Şairemi yürekten Tebrik ediyorum. En içten selam ve saygılarımla. Daha nice duygulu şiirlere...
"yüreğinde parlayan hiç sönmeyen ışıktı" "efsunlu bakışıyla gül açardı yüzünde" "Konuşmaya ne hacet, bakışınca gözleri" "kalplerdeki çarpıntı birbirleriyle yarıştı" tüm mısralar birbirinden güzel ama,dinlerken seçerek buraya yazdıklarım şiire damgasını vurmuş adeta.Yürek sesin susmasın şairem söze ne hacet güzel şiir ve yorum harika.Saygı ve selam.
yüreğinize kaleminize sağlık değerli öğretmenim.yürek sesiniz var olsun.şahane bir şirdi şir ve yorum mükemmelden de öte inanın..selam ve saygılarımla.hocam..
Final hüzün yüklüydü. ''Adım adım ümit verdiğim yollar, Gönül isterdi ki böyle bitmesin.'' misali. Güzel şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
masal tadında eşsiz bir şiir yolculuğuna çıkardınız bizleri sevgili Ülkü hocam. yorum yapmak ne haddime ki engin ve yetkin kaleminiz her daim sönmeyen bir ışıktır yürek sesime eşlik eden. en içten sevgimle ve sonsuz selamlarımla değerli hocam...
İnsan gönülden sevse de bazen olmayınca olmuyor kadere yazılmamışsa her boş nafile Sevdayı ne kadar güzel anlatmışsınız duygusunu hissettiren nacizane eserinizi gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Güya çok sevecekti onu ölünceye dek !! Aşk'a yalan bulaştırtanları ' Tanrı affetmesin diyorum .. Ne güzel bir duygu seli.. geç gelen vuslatın hüzünlü buluşması' çok duygusal ' içim burkuldu.. Duygu dolu dizlerinize ve yüreğinizin berrak sesinize selamlar sevgiler...
İmgeydin sen bende
Cümlelere dönüşen.
Dağ yolu izi gibi gözüken;
Farkında değildin sen.
Yağmura dönüşen,
Bulutlardayım ben,
Saçlarına dökülen...